Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

WWDC bjuder inte på någon ny Apple TV

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enligt nya uppgifter kommer det inte att presenteras någon ny generation av Apple TV under WWDC. Apples omtalade Iwatch får också vänta till senare.

Läs hela artikeln här

Ingen ny Apple TV

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-05-05 23:33

Kan ju inte komma som någon överraskning för någon. Det är en utvecklarkonferens, inte ofta det presenteras ny hårdvara där utan de får oftast egen designernad tid i rampljuset.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2014-05-06 10:56
Ursprungligen av zinned:

Kan ju inte komma som någon överraskning för någon. Det är en utvecklarkonferens, inte ofta det presenteras ny hårdvara där utan de får oftast egen designernad tid i rampljuset.

Ja, och så har det väl varit under en längre tid och ändå så står folk varje år och blir besvikna på att apple inte visade upp nåt blänkande.

För övrigt anser jag att Apple TV är i akut behov av en uppdatering om den inte ska bli irrelevant. Använder den i princip bara till Airplay i dagsläget.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-05-06 12:08
Ursprungligen av urkan:

Ja, och så har det väl varit under en längre tid och ändå så står folk varje år och blir besvikna på att apple inte visade upp nåt blänkande.

Precis så.

Ursprungligen av urkan:

För övrigt anser jag att Apple TV är i akut behov av en uppdatering om den inte ska bli irrelevant. Använder den i princip bara till Airplay i dagsläget.

De måste göra om produkten helt så att de skapar en plattform med bl a en AppStore.

För övrigt så använder jag den nästan uteslutande till att spela upp mitt iTunes-bibliotek, mestadels video.

1
Bevaka tråden