Folk tänker inte nått speciellt men Apple har nog tänkt till, själva telefonerandet, (ringandet) är inte längre förknippat med att knappa siffror på en platt nummerskiva. Man har Siri mm, bluetooth headset användningen har väl ökat dom senaste åren. Visst nice att kunna sköta handhavandet av telefonen med endast en hand, men i ärlighetens namn försvann väl den möjligheten vid 3.5 tums iPhone
Jag förstår inte vad problemet ligger hos er som gnäller ? Apple kommer väl säkert erbjuda alternativa storlekar på skärmen. Får jag gissa så kommer väl den inarbetade 4 tummaren att hänga med ett tag till för att alla enhands users, och sedan en supersmidig, ultratunn 4.7 tums variant samt nu en "gigantisk" 5.5 tums variant om det nu blir så. Men Apple tvingar väl ingen att köpa 5.5 tums varianten om man inte vill ?
Finns säkert kunder för alla olika segment av skärmstorlekar om jag tänker till. Varför tänker inte ni till
pssss... sedan kan det ju vara nice med en större skärmyta vid en högre upplösning eller ?