Jag är allmänt teknik intresserad och har Apple produkter i mitt hem. Jag anser inte att Android är bättre än IOS utan annorlunda och idag passar det mig bättre. Hade du läst alla mina inlägg hade det framkommit. Apple har gjort fantastiska produkter genom åren och revolutionerat och omvandlat hela industrier vilket är få förunnat. Dock tycker jag att idag är det ibland lite för utstuderat i min mening att Apple ser till att tjäna pengar först och till användarna sist.
Nu till Apple Watch vilket denna tråden handlar om. Där kanske jag har varit snål med att skriva vad jag gillar med den. Jag tror att man helt rätt ute med så många olika varianter och 2 storlekar. Kundbasen blir direkt större. Även om man med vissa smarta klockor kan gå till vilken uraffär som helst och byta rem så är det ingen som presenterat ett koncept som Apple.
Utan att lägga vikt i vilket system man personligen gillar så är jag spänd på följande. Medan IOS är begränsat i anpassning och Android är fullt anpassningsbart så verkar det vara precis tvärtom här. Android Wear är väldigt begränsat medan Apple Watch verkar vara fullständigt anpassningsbart.
Tror fortfarande att batteritid och vattenskydd är ett problem om de inte får till det
Ser framemot en produkt att klämma och känna på nu i vår