Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apples framtidsplaner för IOS

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har flera uppdateringar av IOS 8 under utveckling, som kommer att lägga till många nya funktioner i operativsystemet. Samtidigt förbereds IOS 9 till hösten med ett annat fokus.

Läs hela artikeln här

Bra att de tar en paus med massa nya finesser och gör en rejäl städning istället á la Snow Leopard. Detta kommer öka prestandan och stabiliteten för nuvarande produkter som kan köra iOS 8. Tror ej att kravet blir hårdare. Snow Leopard hade samma systemkrav som Leopard och jag tror det blir ungefär samma sak med iOS 9.

Kanske iOS 9 kommer fungera lika bra som iOS 6 och 7 på min iPad 3.

Senast redigerat 2015-02-11 06:59
  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2015-02-10 15:33
Ursprungligen av The Real Viking:

Snow Leopard hade samma systemkrav som Leopard

Förutom att de tog bort PPC-stödet?

Ursprungligen av Vassius:

Förutom att de tog bort PPC-stödet?

Ja, ja ja… (det hade jag glömt bort)

  • Medlem
  • 2015-02-10 15:50

Detta tror jag är klokt att satsa på stabilisering. Jag är fortfarande förvånad över att man inte övergav 16GB versioner av Iphone 6.

Stabilisering + möjlighet att byta standard-program så är jag nöjd. Skulle gärna byta Mail-klient!

Hoppas på många BRA funktioner och inte som med Android många funktioner!

  • Medlem
  • 2015-02-10 18:54
Ursprungligen av _empty:

Hoppas på många BRA funktioner och inte som med Android många funktioner!

Bra funktioner vill alla ha. Men att Android inte skulle ha bra funktioner kan jag inte hålla med om

Så har Apple opererat sedan 80-talet och någon förändring är inte att vänta. Det är en vital del av hela företagets DNA (och framgång). Det är också en anledning - vid sidan om design - att man alltid kunnat sälja sina grejer dyrare än konkurenterna.

Ursprungligen av _empty:

Hoppas på många BRA funktioner och inte som med Android många funktioner!

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2015-02-11 03:12
Ursprungligen av PaO:

Bra funktioner vill alla ha. Men att Android inte skulle ha bra funktioner kan jag inte hålla med om

Det skrev han inte heller utan han skrev att Android har många funktioner.
Många funktioner som inte är färdigutvecklade,fungerar dåligt och därmed inte används.

  • Medlem
  • 2015-02-11 05:30
Ursprungligen av lappen71:

Det skrev han inte heller utan han skrev att Android har många funktioner.
Många funktioner som inte är färdigutvecklade,fungerar dåligt och därmed inte används.

Okej då du svarar i hans ställe. Vi pratar om Android stock. Inte HTC sense eller Touchwiz eller så. Vilka många funktioner anser du inte fungerar eller är färdigutvecklade då?

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2015-02-11 05:47
Ursprungligen av PaO:

Okej då du svarar i hans ställe. Vi pratar om Android stock. Inte HTC sense eller Touchwiz eller så. Vilka många funktioner anser du inte fungerar eller är färdigutvecklade då?

Nej det är ingen som har specificerat att det är Android stock och eftersom du menar något annat än vad jag menar är diskutionen över.
Och nej jag tänker inte lista funktioner dom du sen ska debatera till absurdum som du alltid gör.
Vill du veta vilka så lär dig att Googla.

Ursprungligen av PaO:

Okej då du svarar i hans ställe. Vi pratar om Android stock. Inte HTC sense eller Touchwiz eller så. Vilka många funktioner anser du inte fungerar eller är färdigutvecklade då?

Allt med namnet Google på
Jag kör själv båda OS (S4+ och iPhone6) och har mer och mer börjat och ta avstånd från Google! De gör bara beta produkter och hoppar till nästa sak. Android i sig är ruskigt dålig. Många säger den är öppen och bra men du kan inte ens bestämma vilken app har vilken rättighet. Tex i IOS kan du bestämma vad som får lov att köra i bakgrunden och vilken app som får komma åt din location. Man kan fortfarande inte ta full backup på en android lur! Helt värdelöst. Sånt väger mycket tyngre för mig än att kunna ha widgets och sånt lull lull som många förespråkar som bra grejer. Nu ville jag inte starta ett krig mellan dessa OS men kunde bara inte låta bli
Jag gillar Android också för att man kan göra en del bra saker som inte går på iOS men Android har så många dåliga sidor också som gör att jag kör iOS som min primära lur. Som ex copy/paste och markering av ord är fortfarande katastrof jämfört med iOS. Visserligen kör jag Touchwiz men tror inte det är annourlunda med ren Android.
Detta är bara min åsikt som sagt!

1
Bevaka tråden