Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Min externa FW-brännare har kastat in handduken och jag tänkte lassa in en CD-R/DVD-spelare i min gamla Kub istället för den inbyggda CD/DVD-spelaren. Vem kan sälja en sån till mig? Vad heter den? Köper helst via en svensk ÅF.
Nu har jag surfat runt lite. Det verkar ju som en iMac-brännare skulle kunna fungera. Apple var inte särskilt intresserade av att sälja lösa delar. Frågan återstår -- vem säljer mac i lösvikt?
Skrevs ursprungligen av split Nu har jag surfat runt lite. Det verkar ju som en iMac-brännare skulle kunna fungera. Apple var inte särskilt intresserade av att sälja lösa delar. Frågan återstår -- vem säljer mac i lösvikt?
iMac slot in och Cuben har likadana brännare/DVD-läsare.
Skrevs ursprungligen av doomZday Vi (Macoteket) säljer sådana combobrännare. Pris 2295:- exkl moms. Kommer in på lager nästa vecka. Finns även en modell för Titanium 400/500/550/667.
Mvh,
Markus
Den verkligt intressanta modellen vore väl en DVD-R? Det borde kunna gå att hitta en passande modell för en mindre slant än 400$ som den här? Jag är köpare till en om priset kunde landa på dryga 3.000 SEK...
Skrevs ursprungligen av William Naversten Den verkligt intressanta modellen vore väl en DVD-R? Det borde kunna gå att hitta en passande modell för en mindre slant än 400$ som den här? Jag är köpare till en om priset kunde landa på dryga 3.000 SEK...