Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 8.3 ute nu!

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Varför måste din säkerhetskopia vara 8.2?
Jag låg på 8.3 Beta.Säkerhetskopierade och sen återställde jag till 8.2. Uppdaterade till 8.3 och la tillbaka min säkerhetskopia.

• Medlem
  • Malmö
  • 2015-04-08 22:55
Ursprungligen av Megolon:

Nej jag förstår inte vad det är du försöker göra

Allmänt - Inställningar - Profil - Radera Profil

Jag försöker få tillbaka 8.2 på min telefon och också min backup som är gjord med 8.2.

När jag körde en återställning rakt upp och ner från backupen med 8.2 så fick jag inte tillbaka 8.2 utan det var fortfarande 8.3. Likaså, den beskrivningen som du gav vad det gäller att ta bort profilen stämmer inte.

Ursprungligen av zinned:

Jag försöker få tillbaka 8.2 på min telefon och också min backup som är gjord med 8.2.

När jag körde en återställning rakt upp och ner från backupen med 8.2 så fick jag inte tillbaka 8.2 utan det var fortfarande 8.3. Likaså, den beskrivningen som du gav vad det gäller att ta bort profilen stämmer inte.

Det är väl bara att efter du återställt med ipsw filen inte uppdaterar utan lägger in 8.2 backupen.

Konstigt för trycker jag på radera profil försvinner den.

• Medlem
  • Malmö
  • 2015-04-08 23:07

Det är väl bara att efter du återställt med ipsw filen inte uppdaterar utan lägger in 8.2 backupen.

Konstigt för trycker jag på radera profil försvinner den.

Men det finns ingen sökväg som är "Allmänt - Inställningar - Profil - Radera Profil" som du sa.

Möjligtvis "Inställningar - Allmänt - Profil - Radera Profil" men jag har inget val som heter "Profil" under "Allmänt".

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-04-08 23:17

Ligger näst längst ner under Allmänt. Men har du Återställt den kanske profilen är raderad....

Det blev något fel med min Iphone när jag uppdaterade igår kväll. Mobilen är nu oanvändbar. Vad kan jag göra? Det är en Iphone 5S.

Går ej att starta, starta om eller någonting annat. Endaste vita Apple symbolen syns om jag använder startknappen eller start och homeknappen samtidigt.

• Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2015-04-09 09:12

Någon som testat på en iPhone 5? Tänkte uppdatera frugans nalle men vill ju inte göra den obrukbar.

Ursprungligen av onnyt:

Någon som testat på en iPhone 5? Tänkte uppdatera frugans nalle men vill ju inte göra den obrukbar.

Funkar fint för mig.

Känns som batteri tiden blev sämre med 8.3.

• Medlem
  • 2015-04-09 10:50
Ursprungligen av Royaladdictone:

Känns som batteri tiden blev sämre med 8.3.

Och den slutsatsen drar du efter 12 timmar?
Installerade du OTA utan ansluten laddare?
Har du aktiverat bildströmmen eller lekt med Siri?
Ha lite is i magen innan ni skriker högt om sämre batteritid.

Ni som körde betan har ni kvar appen Feedback fast ni uppdaterat till skarp version?

Japp den är kvar :/

Fick en irriterande grej på min iPad efter uppgraderingen till 8.3. Det dyker upp en ruta som säger"Connect to itunes to use push notifications" o därefter en rad om det aktuella programmet.

I FB gick denna att klicka bort efter tre försök men i Dropbox består den o jag kan inte ens avsluta Dropbox. Jag har nu anslutit iPaden till datorn o synk till iTunes funkar. Återstår att se om jag blir av m rutan också.

Edit: rutan försvann efter omstart av plattan o den verkar inte återkomma

Senast redigerat 2015-04-19 15:58
Bevaka tråden