Nu har jag testat och det fungerar riktigt bra om man har datorn med sig i fickan då man kan välja "artist" i iTunes
Men Apple Music på iPhone har inte den funktionen och man får alla låtarna i en evigt lång lista
Du var smartare än apple ..
Synd att man är så dåliga på att göra sina appar i iOS fullt kompatibla med OS X
Tex sorterar inte AM som man väljer sortera i iTunes. Man kan inte ens sortera i AM
Det gäller mer än AM
Apple har lite/mycket kvar tills att man är där och med tanke på vilka resurser man har och allt betatestande så är det helt otroligt att man aldrig kan komma med "färdiga produkter". Har de ens själva tänkt på det, eller är det bara gamla gubbar som jobbar där ?
Jag kan köpa att mindre företag inte har koll på allt och allt som oftast behöver man bara ha ett program eller en produkt i handen ett par timmar så hittar man självklara saker som man borde ha tänkt på redan när man började utvecklingsarbetet.
Jag skall ha kvar AM ett tag till för att det finns och för att jag helst skulle vilja att AM var bättre än Spotify.
Men om så inte sker och om man inte fattar att man måste skilja på match och streamat i appen, så återgår jag till ursprunglig lösning
AM för "match" och Spotify för allt annat