Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det är ingen nyhet att Apple säljer kopiösa mängder av sin produkter men nu visar hemsidan everysecond.io grafiskt hur många prylar Apple säljer i sekunden.
Jo, fast artikeln nämner ju ingenting annat än iPhone. Inga jämförelser alls i texten. Och då ser jag ingen anledning att använda 3 sekunder som tidsmått.
Den har jag sett och läst tidigare - men idén är långt ifrån länken i inlägget om Apple. Realtid - det var det som var grejen. Fixar du det - blir jag ympad....... ?
Den har jag sett och läst tidigare - men idén är långt ifrån länken i inlägget om Apple. Realtid - det var det som var grejen. Fixar du det - blir jag ympad....... ?
Nu börjar det likna något. Lite roligare grafik - skulle göra den ännu mera intressant och överskådlig.
Vad var det Göran Person myntade som stadsminister - den som är satt i skuld - är inte fri.......
Sedan snodde han pensionsbesparingar på,flera 100 miljarder . Skulle betalas tillbaka krona för krona - hette det på den tiden. Senare har st visat sig vara rent bedrägeri på alla punkter. Dom lär aldrig dyka upp igen . Kanske nedplöjd i Persons åkrar på godset......??