- adress@mac
- Medlem ●
- Segeltorp
13:e var väl sagt angående släppet av IOS 10. Någon idé om tidpunkt - svensk tid ? Någon gång under morgondagen är det allt vi vet ?
Ok - samma tider som event med andra ord. Trots att man installerat under alla år - är minnet kort. ?
Kolla upp att dom appar du använder fungerar med iOS 10. Som utvecklare har jag GM installerat sedan förra veckan, Navigon Middle East fungerar inte. Kolla innan du uppgraderar att dina "viktiga" appar är kompatibla...
Fungerar apparna inte till IOS10 då utvecklarna har haft väldigt länge på sig anpassa apparna, avinstallera skiten.
Kolla upp att dom appar du använder fungerar med iOS 10. Som utvecklare har jag GM installerat sedan förra veckan, Navigon Middle East fungerar inte. Kolla innan du uppgraderar att dina "viktiga" appar är kompatibla...
Hur tar man reda på det? Bortsett från att kontakta utvecklaren direkt då.
Hur tar man reda på det? Bortsett från att kontakta utvecklaren direkt då.
Kontakta utvecklaren är en bra start. Avvakta någon vecka innan installation och följ på forum om några problem hittats. Kolla i app store om kompatibilitet (Navigon säger 8.0 eller högre vilket nu inte verkar stämma:-)).
Kontakta utvecklaren är en bra start. Avvakta någon vecka innan installation och följ på forum om några problem hittats. Kolla i app store om kompatibilitet (Navigon säger 8.0 eller högre vilket nu inte verkar stämma:-)).
Det ska jag! Gjorde just det angående Type Nine och fick svar att det ska funka.
Glömde säga att Roaringapps är ett alternativ. Crowdsourcing angående kompatibilitet där jag själv bidrar.
Hämtar...
Vad har ni för tider? Jag hade 55min, nu 2 timmar. - iPhone 6 Plus
Hade 30 min, nu ökade det till 1 timme, men är inte förvånad, sitter just nu på riktigt seg uppkoppling
Uppdaterar direkt i iPhone, där ser man väl ingen tid?
Nu på "Förbereder uppdatering".
Jodå där har du tid!
EDIT: Tvåa på detta svar, mycket folk inne, som det ska vid uppdatering?
Jodå där har du tid!
Jag ser en skala men inte tidangivelse.
Hur som helst, nu svart skärm med äpple + skala.
Jodå där har du tid!
Och för mig sket sig uppdateringen OTA, den startade om efter uppdateringenn i recoverymode och kräver en uppdatering via iTunes.
Och för mig sket sig uppdateringen OTA, den startade om efter uppdateringenn i recoverymode och kräver en uppdatering via iTunes.
Så blev det på min iPhone också..
iTunes ville försöka att uppdatera och om det inte gick skulle den behövas att återställas.
Försökte några gånger innan den började ladda ner uppdateringen till iTunes.
Nu håller den på att försöka uppdatera därifrån istället.
Körigt det här
Se till att ha fräscha Säkerhetskopieringar gott folk.