- Kivrennac
- Medlem ●
- Skövde
Var förbi Phonehouse/Elgiganten och försäljaren skrattade åt det... sa att jag skulle få den m 1-1,5 veckor hos dem. Nåväl. Köpte där istället: Iphone plus 256gb svart (3-abbonnemang olåst 599:-/mån).
Nu har det gått 2,5 veckor. Ger dem en vecka till sen ska jag ha gratisgrejer som plåster.
Påpekade för dem häromdan att det enligt min logik ser mörkt ut då Apple själva anger 4-6 v om du köper idag, men det var irrelevant sa dem då de ofta får fler enheter snabbare än Apple själva eftersom de är större återförsäljare. Återstår att se....
Du har ju även visat säljaren att det lönar sig att ljuga.
Tjo
Beräknad leverans:
Den preliminära leveranstiden är vecka 44.
Halebop - 7+ mattsvart - beställd ett par timmar efter release
Tjo
Beräknad leverans:
Samma tid här, men jetblack beställd två minuter efter 9.00...
Nu har Halebop lagt in ett preliminärt datum på min order. V.43 iPhone 7 Plus 128 Gagatsvart.
Erhöll min iPhone 7 Plus, Jet black, 256GB igår från Telia. Datumet har pendlat 3ggr mellan sept - nov innan den dök upp igår. Beställdes på releasedagen ca 09.20.
Fick du ett nytt levereansdatum eller dök den helt plötsligt bara upp som skickad?
Jag beställde en telefon för upphämtning i Apple store. Måste man vara där på det tidsintervallet man angett eller kan man komma när som helst?
Edit: hittade en not på deras sida att man kunde komma när man ville, men att man kanske fick vänta.
Pratade med Samuel N på Comviq nyss. Dom har inte fått sin leverans av Apple denna vecka som dom var lovade. Därav förseningar.
Stackars jävla återförsäljare som om & om igen blir rövkörda av Apple!
Pratade med Samuel N på Comviq nyss. Dom har inte fått sin leverans av Apple denna vecka som dom var lovade. Därav förseningar.
Stackars jävla återförsäljare som om & om igen blir rövkörda av Apple!
Förstår Apple, skulle inte heller prioritera Comviq! Finns de ens kvar
Förstår Apple, skulle inte heller prioritera Comviq! Finns de ens kvar
Haha ja det hoppas jag verkligen att dom gör
Erhöll min iPhone 7 Plus, Jet black, 256GB igår från Telia. Datumet har pendlat 3ggr mellan sept - nov innan den dök upp igår. Beställdes på releasedagen ca 09.20.
Jag fick ett (nytt) leveransdatum för nån vecka sedan. Och det stämde med leveransen till 100%.
Såna här inlägg ger mig lite hopp om att få min (exakt samma som din) innan november. Har haft typ alla datum mellan 26/9 och nu 17/11 som uppskattat leveransdatum. Det hoppade till lite förra veckan men nu är det tillbaka till november och att skjutas framåt en dag varje dag igen.
Haha jag vet inte vart min telefon eller ens vart den är påväg ??
ZhengZhou, CN
10/05/2016 8:00 P.M.
Departure Scan
Incheon, KR
10/05/2016 7:18 P.M.
Arrival Scan
ZhengZhou, CN
10/05/2016 4:18 P.M.
Departure Scan
10/05/2016 3:52 P.M.
Your package is in transit. We're updating plans to schedule your delivery.
ZhengZhou, CN
10/03/2016 11:35 P.M.
Arrival Scan
10/03/2016 11:05 P.M.
Departure Scan
10/03/2016 10:13 P.M.
Location Scan
10/03/2016 6:31 P.M.
Origin Scan
CN
10/03/2016 8:26 A.M.
Order Processed: Ready for UPS
Tjo
Beräknad leverans:
Nice! Min status uppdaterades endast med att som ska skriva planerad leveransinformation när dom har den..
Men då beställde jag 27/9 också. Samma modell
Någon som har information om Comviq? är inne på min fjärde vecka nu för Iphone 7 plus 128gb i färgen silver!
När beställde du? Beställde 10/9 00:10 typ, Silver plus 32. Som det ser ut just nu får vi dom slutet av oktober/början av november
Ja de kanske märkte att den flögs åt fel håll? ?
Men den flögs isf sjukt snabbt tillbaka till Kina ??
Undrar om UPS vet vad de gör ?
Beställde idag 5 oktober på sen förmiddag en mattsvart Iphone 7plus 128 gig i Telias butik. Fick ett SMS som står 17 November på, jag hoppas verkligen inte att detta stämmer. Min Iphone 6S är halvt död och 5 veckor för en telefon är helt oacceptabelt. Man släpper inte en telefon om det ska ta så lång tid för att leverera
Beställde idag 5 oktober på sen förmiddag en mattsvart Iphone 7plus i Telias butik. Fick ett SMS som står 17 November på, jag hoppas verkligen inte att detta stämmer. Min Iphone 6S är halvt död och 5 veckor för en telefon är helt oacceptabelt. Man släpper inte en telefon om det ska ta så lång tid för att leverera
vart beställde du?