Hej!
Jo hoppade av el capitan och uppgraderade till slut till Sierra.
Spelar hör och häpna CS:GO på min mac mini 8gb ram fusiondrive. Funkat klöchrent. Tills jag uppgraderade.
Eftersom jag inte är något mac freak så hade jag lite svårt att tyda aktiviteterna etc men såg att jag hade 30 000 "väckningar" och det var en jäkla aktivitet av någon anledning. CS laggade. Det var helt över. Då lyckades jag googla fram tipset att bocka av ngn typ av fjärråtkomst eller liknande. Så jag bockade ut det och jag kunde lira igen. Kul tyckte jag.
Men avslutningsvis kommer min fråga. Just nu pågår CS tävlingar i Atlanta så när jag kommer in på spelets huvudsida visar Steam LIVE från dessa tävlingar. Har blivit sittandes och kolla en stund på detta. Efter ca 5 min max så fryser bilden. Ljudet fortsätter men bilden fryser. Efter att ha tryckt maniskt på hela tangentbordet så kopplar CS, programmet, ner och kvar finns meddelandet 2"slut på programminne".
VAD ska jag göra med vilka inställningar för att CS/STEAM/programmet ska klara av att visa LIVE video utan att min mac mini säckar ihop? Någon som vet och orkar svara? (Btw, musen fuckade ju ur dessutom, så första kvällen med uppdateringen och när jag bockat ur fjärråtkomst (eller liknande) + startat om då funkade inte rullknappen så bra på min nexus mus. Skumt och tråkigt allt detta.
Som tur är kan jag spela normalt nu men råkar ajg titta på live spelandet från atlanta via CS:GO då är det kört:(