Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Roamingavgifterna försvinner, och de flesta svenska operatörer inför fri surf inom EU. Men många abonnemang har blivit dyrare, samtidigt som surfpotten har ökats. 99mac guidar till den lägsta surfkostnaden.
Samma här. Vimla har riktigt bra priser. Det enda andra abonnemanget jag skulle kunna tänka mig just nu skulle i sånna fall vara Tele2:s unlimited, bara för att få obegränsad surf.
Jag är också nöjd med täckningen. Det funkar bra uppe i Hälsingland och Stockholm där jag brukar befinna mig. Du kan testa att använda täckningskartan för att få lite mer kunskap om täckningen, den är inte helt korrekt men den visar täckningen någorlunda bra.
Kort och gott tycker jag att teckningen är bra och stabil. Har testat Vimla mycket i Uppsala, Sundsvall och Hudiksvall samt dess närhet. Har även funkat bra ute i skogarna
lite krångel med billigaste abonnemangen (t.ex. Vimla, Hallon) som slutar funka utomlands 1 oktober. (Tillfällig) uppgradering krävs för att det skall funka.