- Alix
- Medlem ●
Jo, men medlemmen Ljung har i flera dagar påpekat att så inte alls behöver bli fallet. Inte ens att GM är GM. Fast så blev det. I båda fallen.
GM brukar vara GM (därav namnet ). Vad medlem Ljung påstår får denne stå för.
Alltid kul att laddande ny programvara. Idag gick det ovanligt snabbt och smidigt också. Gillar de nya gif:arna i meddelande och det nya kontrollcentret. Men har jag inte testat. Men alla vanliga funktioner, för mig, fungerar utan problem.
Fortfarande inget volymreglage i för "Fjärrkontrollen" till Apple TV?
Förr när IOS 8 skulle komma så var jag tvungen att gå ner till IOS 7 för att få den. Men det var när man höll på med filerna i iTunes.
Du kan alltid ta bort betaprofilen från dina inställningar så löser det sig
Du kan alltid ta bort betaprofilen från dina inställningar så löser det sig
Tack, gjorde det. Men hade tydligen riktiga IOS11 så får ingen ny. Men blä så seg det är på min iPhone 6 Plus. Går jag in på en app så blir appen vit en stund tills innehållet laddats in. Sedan uppdateringen så har mina AirPods börjat krångla, ljudet försvinner typ en sekund flera gånger per låt. Men antog att jag skulle få en ny uppdatering igår som skulle lösa felen... besviken nu.
Tack! Hoppas det är en ny funktion i iOS11, annars känner jag mig som en riktig dumstrut.
Tack! Hoppas det är en ny funktion i iOS11, annars känner jag mig som en riktig dumstrut.
Provade precis men får inte det att fungera. Går det ens att göra fel?!
Kartan har fått sig en uppfräschning i CarPlay noterade jag på väg till jobbet i morse. Nu väntar vi bara på att Apple öppnar upp fö andra kartappar där också.
Attans, behöver en uppdatering till min Mazda
Intressant att inte så många berättar något positivt om 11an. Undrar om det beror på dåligt släpp eller är det en tråkig uppdatering? Sitter på en 6s så väntar ett tag.
Låter som ett generalfel!
Provade precis men får inte det att fungera. Går det ens att göra fel?!
Hos mig så har det fungerat i iOS 10 också. När jag är inne i fjärrkontroll-appen så styr volymknapparna på iPhonen, volymen på min förstärkare som är kopplad med hdmi från en ATV4.
Hmm?!
Någon mer än jag som inte kan spara till den nya ”Filer”?
Det går inte att lägga till, den syns men är inte high lightad. ?
Jo, men medlemmen Ljung har i flera dagar påpekat att så inte alls behöver bli fallet.
Precis, det Ljung påstår är ju rätt. Den behöver inte vara samma, vilket är det han säger. I detta fallet och de flesta andra blir det samma men det är inte garanterat.
Att äntligen kunna skriva flera mail samtidigt är en funktion som saknats!
Nej. Fungerade hur bra som helst i 10.3.3.
-------------------------------
Fick själv backa till 10.3.3 då PoGo+ till Pokemon Go inte fungerar alls som den ska under iOS 11.
Har problem med följande att widgeten för musikspelaren dyker upp utan att jag använder den, går inte att få bort.
Har problem med följande att widgeten för musikspelaren dyker upp utan att jag använder den, går inte att få bort.
Dubbelklicka på hemknappen, bläddra till appen Musik och svep bort den uppåt. Det hjälpte för mig.
Dubbelklicka på hemknappen, bläddra till appen Musik och svep bort den uppåt. Det hjälpte för mig.
Som sagt tidigare, appen Musik är INTE aktiv.