Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag jobbar som sjuksköterska på Barn-Intensiven. Fick av min chef tipps på appen "Pediatic Cardiology". Söker utan framgång i App Store på min iPhone. Då frågar jag vår vän Mr. Google och får till svar: " den här appen är endast tillgänglig i App Store för iOS-enheter"
Känns som moment 22
Hoppas ni kära forum-besökare har förslag på vad jag kan göra....
Numera finns det ingen koppling från Safari via iTunes - iPhone vad gäller nedladdning av appar. Så du måste söka på den i AppStore på din iPhone/iPad.
Numera finns det ingen koppling från Safari via iTunes - iPhone vad gäller nedladdning av appar. Så du måste söka på den i AppStore på din iPhone/iPad.
Länken tar dig till appen i App Store om du gör det på en iPhone. Men den går inte att ladda hem för den saknar stöd för iOS 11. Troligen anledningen till att den inte dyker upp i sökning.
Länken tar dig till appen i App Store om du gör det på en iPhone. Men den går inte att ladda hem för den saknar stöd för iOS 11. Troligen anledningen till att den inte dyker upp i sökning.