Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hittar inte appen "Pediatric Cardiology" i App Store för iOS-enheter

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag jobbar som sjuksköterska på Barn-Intensiven. Fick av min chef tipps på appen "Pediatic Cardiology". Söker utan framgång i App Store på min iPhone. Då frågar jag vår vän Mr. Google och får till svar: " den här appen är endast tillgänglig i App Store för iOS-enheter"
Känns som moment 22
Hoppas ni kära forum-besökare har förslag på vad jag kan göra....

Tack på förhand

Peter Lelkes

- - - - - - - - - - - - - -
iOS 11.2.1
iPhone 8 plus

.

Ursprungligen av barbapappa_86:

exaktemente Men

Citat:

Den här appen är endast tillgänglig i App Store på iOS-enheter.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-12-12 10:42

Numera finns det ingen koppling från Safari via iTunes - iPhone vad gäller nedladdning av appar. Så du måste söka på den i AppStore på din iPhone/iPad.

Ursprungligen av kenjon:

Numera finns det ingen koppling från Safari via iTunes - iPhone vad gäller nedladdning av appar. Så du måste söka på den i AppStore på din iPhone/iPad.

Tack för ditt svar kenjon
... men mitt problem är att jag inte hittar appen i AppStore Sökt på:
- pediatric cardiology
- pediatric
- cardiology

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-12-12 11:00

Jag hittar inte just det exakta namnet, men i US Store finns det Pediatric Cardiology Rev....
Kan det vara den?

Ursprungligen av kenjon:

Jag hittar inte just det exakta namnet, men i US Store finns det Pediatric Cardiology Rev....
Kan det vara den?

Tyvärr inte....

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2017-12-12 11:04

Länken tar dig till appen i App Store om du gör det på en iPhone. Men den går inte att ladda hem för den saknar stöd för iOS 11. Troligen anledningen till att den inte dyker upp i sökning.

Ursprungligen av frazze:

Länken tar dig till appen i App Store om du gör det på en iPhone. Men den går inte att ladda hem för den saknar stöd för iOS 11. Troligen anledningen till att den inte dyker upp i sökning.

Tack för svaret frazze! Då det enda jag kan hoppas på är att han snart gör det

1
Bevaka tråden