Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Elda digitalt för julfridens skull

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Digitala brasor fortsätter att vara ett populärt alternativ för julmys. I år erbjuder även SVT Play ett alternativ, men för den som vill använda Apple TV vet 99 vilka appar som gäller. Har du någon favorit?

Läs hela artikeln här

Det är inte jul på riktigt förrän Jakobs årliga test av bras-appar är publicerat.

Ursprungligen av Brynge:

Det är inte jul på riktigt förrän Jakobs årliga test av bras-appar är publicerat.

Bara halv jul i år då! Skyller på föräldraledigheten, och att det (hör och häpna) inte verkar ha kommit så mycket nytt. ?

Får hoppas grannen inte ringer räddningstjänsten bara, när man har igång denna..

Jag kollade bara lite grann på SVT Plays julbrasa. Brinner den ned eller loopar den bara? Den är en timme lång.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-12-23 23:27

Bara att spola till slutet och kolla

Det är fusk. ?

Nästa år hoppas jag Jakob lägger dubbel energi på att grotta bland brasapparna.
Som skrivet ovan, ingen jul utan Jakobs brastest.

Ursprungligen av Zeugma:

Jag kollade bara lite grann på SVT Plays julbrasa. Brinner den ned eller loopar den bara? Den är en timme lång.

Den loopar... Laddade ned den via svtplay-dl i Terminalen eftersom den utgår ur SVT plays sortiment efter annandagen. Via Itunes och Airplay till Apple TV kan man spela upp den när man vill, och repetera dessutom... ? ?

Tyvärr så är ju Apple-TV rätt trött och efter med tekniken. Bras-apparna är ett skämt.
Kör med en 4K-Tv och kopplat in en laptop via hdmi. In på youtube och där finns det brasor i 4K med snuskigt detaljrik bild och som brinner allt från nån timme till ett dygn med bra ljud... helt gratis!

1
Bevaka tråden