Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Fick 10/10 korrekta svar. Inte så förvånande med tanke på att jag sedan 2015 har använt en iPad Air 2 som huvudenhet och sedan 2014 en Samsung Galaxy Tab 4 7".
Fick 10/10 korrekta svar. Inte så förvånande med tanke på att jag sedan 2015 har använt en iPad Air 2 som huvudenhet och sedan 2014 en Samsung Galaxy Tab 4 7".
Visst, det har du absolut en poäng i, frågan skulle väl ha formulerats som att det inte är första gången Apple tar fram en stor smart surfplatte-liknande produkt. Det var ju deras version av en PDA men var rent användarmässigt motsvarande vad en Ipad är idag.
Visst, det har du absolut en poäng i, frågan skulle väl ha formulerats som att det inte är första gången Apple tar fram en stor smart surfplatte-liknande produkt. Det var ju deras version av en PDA men var rent användarmässigt motsvarande vad en Ipad är idag.
Ja så kan man också se det så klart, men eftersom det faktiskt fanns telefoner då skulle jag mer klassa den som en Ipad än en Iphone. Men då båda dessa produkttyper fungerade väsentligt annorlunda då känns jämförelsen kanske inte helt fulländad