Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad Apple bör göra 2018

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Mackan1984:

Fast då går man väl bara bakåt i webbhistoriken?
Tror han menar gå tillbaka till förra appen vilket antagligen är smidigare med iPhone X när man gör en halvcirkel nedifrån bara.

Yepp bara bakåt i appen du är i (alltså inte endast i Safari). Tror han menar båda, att Android är snabbare både på att växla appar, vilket jag är benägen att hålla med om, och att Android har en snabbare o bättre bakåtknapp, vilket på iOS alltid finns via en bakåtsvajp

EDIT: På iPhone X kan växlingen av appar möjligen vara snabbare, det vet jag inget om då jag aldrig ägt eller testat en.

Ursprungligen av Redaktionen:

Det är den tiden på året, när det är dags att blicka framåt och skriva en önskelista åt Apple för 2018.

Läs hela artikeln här

Jag skulle vilja ha uppdaterad och bättre Airport express.

Ursprungligen av Fredde/pandemonium:

Yepp bara bakåt i appen du är i (alltså inte endast i Safari). Tror han menar båda, att Android är snabbare både på att växla appar, vilket jag är benägen att hålla med om, och att Android har en snabbare o bättre bakåtknapp, vilket på iOS alltid finns via en bakåtsvajp

EDIT: På iPhone X kan växlingen av appar möjligen vara snabbare, det vet jag inget om då jag aldrig ägt eller testat en.

Jag 3D touchar för att växla appar (Iphone 7+) och sveper för webbläsaren. Fungerar bra mycket smidigare än en knapp (fysisk eller inte) i botten på telefonen, tycker jag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-01-29 12:57

The return of macOS. Men fokus på den plattformen lär inte ske.

Ursprungligen av suddgummi:

Jag 3D touchar för att växla appar (Iphone 7+) och sveper för webbläsaren. Fungerar bra mycket smidigare än en knapp (fysisk eller inte) i botten på telefonen, tycker jag.

Hur växlar du appar med 3D Touch? ?
Eller funkar inte det på en iPhone 6S?

Ursprungligen av carlsson:

Hur växlar du appar med 3D Touch? ?
Eller funkar inte det på en iPhone 6S?

Det funkar, tryck vänster skärmkant och svep höger.
https://www.imore.com/how-use-multitasking-ap...

Går ju dock snabbare att dubbelklicka hemknapp. Men är den sönder så kan det kanske vara smidigt.

Ursprungligen av keptang:

Det funkar, tryck vänster skärmkant och svep höger.
https://www.imore.com/how-use-multitasking-ap...

Går ju dock snabbare att dubbelklicka hemknapp. Men är den sönder så kan det kanske vara smidigt.

Aha, tack!

Undrar hur många såna här kortisar man missar i sitt dagliga användande...?
Gjorde inte 99 en sammanställning över alla kortkommandon för ett tag sen förresten?

Ursprungligen av carlsson:

Aha, tack!

Undrar hur många såna här kortisar man missar i sitt dagliga användande...?
Gjorde inte 99 en sammanställning över alla kortkommandon för ett tag sen förresten?

Denna kanske du tänker på?
https://www.99.se/artikel/7837-tva-veckor-med...

Var ett tag sen, men täcker mycket.

Bevaka tråden