Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

LG lanserar G7 Thinq

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

LG släpper nytt flaggskepp, en telefon som döps till G7 Thinq. Här bjuds på flärpdesign, bättre skärm och ljud för "finsmakare".

Läs hela artikeln här

Thinq (marknadsfört som ThinQ) ska tydligen uttalas ”Thin Queue”, inte ”Think”. LG G7 duger gott, tycker jag.

Ser verkligen fram emot ett test på denna lur...

Ursprungligen av Zeugma:

Thinq (marknadsfört som ThinQ) ska tydligen uttalas ”Thin Queue”, inte ”Think”. LG G7 duger gott, tycker jag.

Begriper inte heller varför de stoppar in det i produktnamnet. Blir så långt och svåruttalat.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-05-03 13:36
Ursprungligen av Zeugma:

Thinq (marknadsfört som ThinQ) ska tydligen uttalas ”Thin Queue”, inte ”Think”. LG G7 duger gott, tycker jag.

Vi diskuterade det här över lunchen, och kom fram till att tunn kö (Thin Queue) förmodligen inte är vad de hoppas på när säljstarten drag igång Men jag håller med er båda, Thinq säger egentligen inget och produktnamnet blir osmidigt. Luktar strategiskt beslut över rim och reson detta.

Ursprungligen av ekloev:

Vi diskuterade det här över lunchen, och kom fram till att tunn kö (Thin Queue) förmodligen inte är vad de hoppas på när säljstarten drag igång Men jag håller med er båda, Thinq säger egentligen inget och produktnamnet blir osmidigt. Luktar strategiskt beslut över rim och reson detta.

Men fastnade ändå lite för att uttala det ungefär som "Thankyou"...

Ursprungligen av egonprint:

Ser verkligen fram emot ett test på denna lur...

Ikväll händer det!

Ursprungligen av Ida Blix:

Ikväll händer det!

Wohoo!

1
Bevaka tråden