Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag hade kunnat tänka mig att ha en sådan telefon, men då måste jag också skaffa mig tvilling-simkort vilket driver upp månadskostnaden för befintligt abonnemang. Synd.
Kommer ihåg mitt köp av en Nokia 3210 sommaren 2000 samtidigt som man köpte en G4 Cube man var ju i sjunde himlen på den tiden, livet lekte
En 8110 måste ju vara ett steg uppåt jämfört med 3210 an jag lägger in en beställning bums sommaren är räddad inget slår pure nostalgi, får bli ett svart ex
Curved design och 25 dagar standby det är ju en säkerhetsgrej om man är ute och fjällvandrar eller lördags shoppar i stan lol. Alla måste ju bara ha en. hehehehe
Den taktila tillfredställelsen av att avsluta ett samtal med att snäppa igen luckan är oerhört skön. Ska prova hur pass väl det funkar att ha den som enda mobil på semestern. T9 satt fortfarande någonstans i ryggmärgen också...
Den taktila tillfredställelsen av att avsluta ett samtal med att snäppa igen luckan är oerhört skön. Ska prova hur pass väl det funkar att ha den som enda mobil på semestern. T9 satt fortfarande någonstans i ryggmärgen också...
Fick min på posten på lanseringsdagen - en svart en. På grund av mycket annat har den inte blivit uppackad.
Men sommaren är lång. Har extra sim att stoppa i. Den har väl även plats för två st har jag för mig.