Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu kan du förbeställa Nokia 8110 4G

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den 16 juli är det officiellt säljstart för den nostalgiframkallande Nokia 8110 4G, mer populärt kallad för "banantelefonen".

Läs hela artikeln här

Den gula färgen är ju ett måste om man ska köpa en sån här.

Den har upp till 25 dagars standby! Jag kan komma på så många anledningar att äga en. Tur den inte kostar mer än "lite" glass

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-06-20 12:52

Jag hade ingen sån, men gillade telefoner med lucka.
Något är väldigt tillfredställande med lucka för att svara/lägga på.

Originalet hade man, sugen på att köpa en bara för att.

Ursprungligen av keptang:

Originalet hade man, sugen på att köpa en bara för att.

Jag med! Inte så att jag kan tänka mig att aktivt använda den några längre perioder, men bara att ha den hemma lockar!

  • Medlem
  • 2018-06-21 07:48

Jag hade kunnat tänka mig att ha en sådan telefon, men då måste jag också skaffa mig tvilling-simkort vilket driver upp månadskostnaden för befintligt abonnemang. Synd.

Beställt en gul. Skall det vara banan så......
Dual sim är användbart på en reservbanan. ?

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2018-06-27 08:41

Kalla mig korkad. Men vars förbeställer man? Hos valfri ÅF typ Elgiganten eller?

Ursprungligen av psike:

Kalla mig korkad. Men vars förbeställer man? Hos valfri ÅF typ Elgiganten eller?

Ja precis så. Den finns att klicka hem via ett helt gäng elektroniksajter.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-06-27 08:59
Ursprungligen av keptang:

Originalet hade man, sugen på att köpa en bara för att.

Kommer ihåg mitt köp av en Nokia 3210 sommaren 2000 samtidigt som man köpte en G4 Cube man var ju i sjunde himlen på den tiden, livet lekte

En 8110 måste ju vara ett steg uppåt jämfört med 3210 an jag lägger in en beställning bums sommaren är räddad inget slår pure nostalgi, får bli ett svart ex
Curved design och 25 dagar standby det är ju en säkerhetsgrej om man är ute och fjällvandrar eller lördags shoppar i stan lol. Alla måste ju bara ha en. hehehehe

Detta skulle kunna vara en perfekt utomhus- och aktivitetstelefon. Känner hur det rycker lite i köpfingret.

Inköpt. Gul förstås.

Den taktila tillfredställelsen av att avsluta ett samtal med att snäppa igen luckan är oerhört skön. Ska prova hur pass väl det funkar att ha den som enda mobil på semestern. T9 satt fortfarande någonstans i ryggmärgen också...

Ursprungligen av GustafMA:

Inköpt. Gul förstås.

Den taktila tillfredställelsen av att avsluta ett samtal med att snäppa igen luckan är oerhört skön. Ska prova hur pass väl det funkar att ha den som enda mobil på semestern. T9 satt fortfarande någonstans i ryggmärgen också...

Fick min på posten på lanseringsdagen - en svart en. På grund av mycket annat har den inte blivit uppackad.
Men sommaren är lång. Har extra sim att stoppa i. Den har väl även plats för två st har jag för mig.

1
Bevaka tråden