Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Test: Sennheiser Momentum True Wireless

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sennheisers bidrag till den äkta trådlösa hörlursklassen är ett par snygga och bekväma lurar med klassledande ljud. Men de kostar mer än många konkurrenter, och kan inte tävla med Apple i ren smidighet.

Läs hela artikeln här

Högt pris? Tyckte det var billigt!
Sennheiser är världsledande när det kommer till In-Ear och trådlöst. Shure ligger bra till med.

Efter mitt köp av AirPods kommer jag aldrig mer använda sladd ?
Synd att etuiet är så stort till dessa bara, det är en del av AirPods som är så smidigt.
Ena fickan rymmer en snusdosa, bilnycklar och AirPods-etuiet.

Ursprungligen av Mackan1984:

Efter mitt köp av AirPods kommer jag aldrig mer använda sladd ?
Synd att etuiet är så stort till dessa bara, det är en del av AirPods som är så smidigt.
Ena fickan rymmer en snusdosa, bilnycklar och AirPods-etuiet.

Just det där med att etuiet slinker ner i fickan så lätt är grundläggande för mig, nu är dem alltid med, som en del av snusdosan

Kul att det kommer fler alternativ, men, inget som fått mig att vilja överge mina AirPods som måste vara bland det bästa i prylväg som hänt mig senaste tiden.

Ursprungligen av Redaktionen:

Sennheisers bidrag till den äkta trådlösa hörlursklassen är ett par snygga och bekväma lurar med klassledande ljud. Men de kostar mer än många konkurrenter, och kan inte tävla med Apple i ren smidighet.

Läs hela artikeln här

Jabra elite 65t active är de bästa just nu. Bäst ljud, snyggast design, bra batteritid och vattentät "lyssnar när jag duschar" och stöt säker.

Ursprungligen av submariner:

Jabra elite 65t active är de bästa just nu. Bäst ljud, snyggast design, bra batteritid och vattentät "lyssnar när jag duschar" och stöt säker.

Det beror väl på vad man är ute efter. Tycker inte att 65t var särskilt upphetsande. Bytte dem mot ett par AirPods på jobbet. Har man iPhone är AirPods överlägsna i smidighet. Öppna locket så är de parade direkt, samt bättre batteritid än 65t. Jag använder dock flera olika hörlurar, finns inga som är bra på allt. På kontoret använder jag AirPods, behöver jag ha knäpptyst runtomkring mig eller vid flygresor/tågresor med mera använder jag Bose QC35II och vid fysisk aktivitet använder jag Samsung Gear IconX som jag förövrigt tycker har överlägsen passform jämfört med 65t.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-01-09 17:31
Ursprungligen av N_Micke:

Just det där med att etuiet slinker ner i fickan så lätt är grundläggande för mig, nu är dem alltid med, som en del av snusdosan

Kul att det kommer fler alternativ, men, inget som fått mig att vilja överge mina AirPods som måste vara bland det bästa i prylväg som hänt mig senaste tiden.

Man kan ju hänga dem i nyckelknippan.
https://www.etsy.com/se-en/listing/649103892/...

1
Bevaka tråden