Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Amazon drar tillbaka sin smarta väggklocka

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Amazons Echo-klocka för väggen har problem med Bluetooth-anslutningen, och dras nu tillbaka från marknaden.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-01-24 11:06
Ursprungligen av Redaktionen:

För vår del vill vi uppmana Amazon att i samband med det släppa både klockan och de andra produkterna i Echo-familjen i Sverige! För visst är vi fler som vill ha en uppkopplad mikrovågsugn och väggklocka?]

Lite tveksam till just de två produkterna, men vill helt klart se amazon här

Ursprungligen av Json_81:

Lite tveksam till just de två produkterna, men vill helt klart se amazon här

Just klockan skulle jag faktiskt gärna ha på väggen i köket!

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-01-24 13:35
Ursprungligen av jakobnilsson:

Just klockan skulle jag faktiskt gärna ha på väggen i köket!

För att titta på timers?

Ursprungligen av Json_81:

För att titta på timers?

Ja precis. Dels gillar jag att ha en klassisk analog klocka på väggen (vilket jag har idag, från Ikea). Men skulle gilla att kunna se flera olika timers samtidigt visuellt, utan att behöva fråga assistenten om hur lång tid det är kvar.

  • Medlem
  • 2019-01-25 10:07
Ursprungligen av jakobnilsson:

Ja precis. Dels gillar jag att ha en klassisk analog klocka på väggen (vilket jag har idag, från Ikea). Men skulle gilla att kunna se flera olika timers samtidigt visuellt, utan att behöva fråga assistenten om hur lång tid det är kvar.

Samma här! Landade i Canada i veckan och tänkte nöjt beställa från Amazon igår men kunde inte ens finna den på hemsidan. Mycket märkligt tänkte jag och fann ut att den var borttagen. Hoppas de får ordning på den snart

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-01-25 13:01
Ursprungligen av jakobnilsson:

Ja precis. Dels gillar jag att ha en klassisk analog klocka på väggen (vilket jag har idag, från Ikea). Men skulle gilla att kunna se flera olika timers samtidigt visuellt, utan att behöva fråga assistenten om hur lång tid det är kvar.

Jag har timer både på spis och ugn så det känns inte så noga för min del. De är visserligen inte röststyrda men i gengäld stänger de av värmen

Fast ha en klocka på väggen har du en poäng i, har tänkt på det ibland men aldrig blivit av.

  • Medlem
  • 2019-02-16 04:17

I lager igen fick jag precis mail om. Beställer

Ursprungligen av jakobnilsson:

Ja precis. Dels gillar jag att ha en klassisk analog klocka på väggen (vilket jag har idag, från Ikea). Men skulle gilla att kunna se flera olika timers samtidigt visuellt, utan att behöva fråga assistenten om hur lång tid det är kvar.

1
Bevaka tråden