- RolexJocke
- Medlem ●
- Norrköping
Det vet vi inte än. ??
Jag har inget direkt behov heller blev bara lite nyfiken. Funderar på om jag ska byta stickpropp ( har US ) eller köpa en adapter. Lutar åt en adapter så har ingen åverkan gjorts.
Lite som jag då. Alltid bra om andra som inte behöver det jag inte behöver köper det..?
Haha..?. Men är du nöjd..?
Lite som jag då. Alltid bra om andra som inte behöver det jag inte behöver köper det..? Haha..?. Men är du nöjd..?
Både och, väldigt bra ljud och de är riktigt snygga! Blir arg på Siri rätt ofta då hon inte fattar att är klockan tolv på natten och min telefon är på stör ej så ska hon INTE skriva ut sina svar.. ? Svårt också att spela svensk musik med engelsk Siri.. Hoppas på förbättringar med nästa formbare.
Kamera, korrekt. Och snusdosan var med bara för att illustrera hur liten kameran är
Det är en förvånansvärt kompetent övervakningskamera från Wyze som till skillnad från de flesta andra är väldigt billig, säljs för $20 på deras hemsida och $25 på Amazon. Den har ännu inget inbyggt stöd för HomeKit men det löser man genom Homebridge.
Lite bra länkar:
Tack för tipset!
Ska köpas med en gång
Efter eventet ikväll blev det en AppleWatch 5 44 mm 5395kr Lev 23/9
https://www.decathlon.se/media/848/8487235/big_1317429.jpg
Singlespeeeeed!
Hipstercykel m.a.o.
La en förbeställning på det nya albumet av Crystal Viper också:
Doh, gick bara att provlyssna på en låt i iTunes...
Märkte det, så provlyssnar på dom äldre albumen nu
Är inte riktigt impad än dock, men en och annan låt gillar jag så blir nog att köpa dom en och en, men det kan ju ändra sig när man lyssnat igen på alla ett par gånger
Märkte det, så provlyssnar på dom äldre albumen nu
Är inte riktigt impad än dock, men en och annan låt gillar jag så blir nog att köpa dom en och en, men det kan ju ändra sig när man lyssnat igen på alla ett par gånger
Polskt metalband. Mark of the Horned One har la jag som en av mina favoritlåtar. Jag gillar dock dom flesta! Finns la en och annan som är sämre dock!
Ett litet köp på kvällen bara:
https://i.imgur.com/XJJWsAz.png
Crystal Viper är ett av mina favoritband! <3
Vad är det för format på albumen? MP3, FLAC?
En iPhone 11 och ett laptop ställ i rymdgrå aluminum.
Har en övers för laptops som är 2,4cm tjock i stället om nån vill ha den.
Så, då har äntligen min nya kamera kommit... tog nästan två månader efter beställningen.
Även lite grejor jag fått tidigare till just den kameran, som SD-korten och batterigreppet.
Nya Watch 5 syns också men färgen på urtavlan stämmer inte alls, mycket mer lik det orange-röda på sidorna på armbandet, vilket fick mig att köpa just det armbandet.
New gear by Lars Hernborg, on Flickr