Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Efter en kortare sejour inom Android är jag nu tillbaka till iPhone. Min iPhone 13 Mini kom idag. Köpt två fodral ett dyrare svart otterboxskal och ett billigare transparent skal.
Blev en snabbinställning med att hålla den nära min iPad. Ides inte ställa in allt från grunden.
Köpte en extra lightning kabel på 1.5 meter med den vanliga USB-A anslutningen på ena sidan. Rätt bra pris på Stora Coop på 99 kr.
Vanliga elektronikhandlare, typ Elgiganten och Mediamarkt brukar ha så dyra priser på dessa annars. Känns som en bra kvalitet, med en mjuk och böjlig kabel.
En blå diod lyser också på lightning anslutningen när man laddar.
Magsafe skal i all ära men de skyddar inte displayen såvida inte man köper ett separat skärmskydd. Jag vill helst ha "allt i ett" så jag har köpt ett Torro fodral till min iPhone 13 Mini: https://www.amazon.se/gp/product/B09DSYC4PW/r...
1: Inbyggd magsafe magnet som är nog starkt även för en stående magsafe laddare.
Av nån anledning görs det nästan bara magsafe fodral som enbart täcker bakdelen. Så den här är ett undantag.
2: Riktigt läder och inget TPU material.
3: Flärpen öppnas rakt neråt. Lite enklare vid telefonsamtal.
De flesta öppnas åt sidan.
Rätt dyrt fodral men kvaliten känns som den ska klara sig så länge jag har mobilen.