Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 11 vs iPhone 11 Pro

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi har tagit en titt på iPhone 11 och iPhone 11 Pro, två telefoner som är väldigt lika vid första anblick men vi försöker gå igenom några av likheterna och skillnaderna telefonerna emellan och när det kan vara aktuellt att välja den ena framför den andre.

Läs hela artikeln här

Det är illa när inte ens redaktionen rubriksätter på korrekt sätt. Jag har aldrig förstått vad PRO har att göra med dessa produkter. Pro är ju en förkortning av professionell (eller professional på engelska).

vad heter heter ni på instagram?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-10-06 18:09
Ursprungligen av suddgummi:

Det är illa när inte ens redaktionen rubriksätter på korrekt sätt. Jag har aldrig förstått vad PRO har att göra med dessa produkter. Pro är ju en förkortning av professionell (eller professional på engelska).

Humor!

Ursprungligen av suddgummi:

Det är illa när inte ens redaktionen rubriksätter på korrekt sätt. Jag har aldrig förstått vad PRO har att göra med dessa produkter. Pro är ju en förkortning av professionell (eller professional på engelska).

Eh, det är ju så det står när man går in på Apples hemsida????

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-10-06 18:13
Ursprungligen av CekariYH:

Eh, det är ju så det står när man går in på Apples hemsida????

Ursprungligen av frazze:

Haha, tja, vad tror du att det är för en PRO när den är i en tråd som heter "iPhone 11 vs iPhone 11 PRO"?

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-10-06 18:21
Ursprungligen av suddgummi:

Det är illa när inte ens redaktionen rubriksätter på korrekt sätt. Jag har aldrig förstått vad PRO har att göra med dessa produkter. Pro är ju en förkortning av professionell (eller professional på engelska).

Jag tror bara Thor trollar med er med tanke på att han skrev rätt på Teknikveckan.

  • Administratör
  • Lund
  • 2019-10-06 20:01

.

Ursprungligen av suddgummi:

Det är illa när inte ens redaktionen rubriksätter på korrekt sätt. Jag har aldrig förstått vad PRO har att göra med dessa produkter. Pro är ju en förkortning av professionell (eller professional på engelska).

Men det beror ju på att det är skillnad mellan Pro och PRO... trots allt

Ursprungligen av Thor:

.

Skule vara kul att veta vem du vänder dig till:
1. Om man svarar direkt efter den som man vänder sig till blir det bara tjafsigt om 3-4 inlägg på rad quotas.
2. Vem har brutit mot trivselreglerna i denna råd?

Senast redigerat 2019-10-07 16:36
Ursprungligen av Thor:

.

Ja, det är attans när det går undan
(Jag skulle kanske ha haft en smiley i första inlägget, det är svårt med sarkasm i text)

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-10-07 10:53
Ursprungligen av CekariYH:

Skule vara kul att veta vem du vänder dig till:
1. Om man svarar direkt efter den som man vänder sig till blir det bara tjafsigt om 3-4 inlägg på rad quotas.
2. Vem har brutit mot trivselreglerna i denna råd?

Jag fattar inte heller något, men tvåan var nog bara något som kom med i skärmdumpen

  • Administratör
  • Lund
  • 2019-10-07 16:37
Ursprungligen av CekariYH:

Skule vara kul att veta vem du vänder dig till:
1. Om man svarar direkt efter den som man vänder sig till blir det bara tjafsigt om 3-4 inlägg på rad quotas.
2. Vem har brutit mot trivselreglerna i denna råd?

Jag får alltid upp trivselreglerna när jag ska kommentera, så det var inget jag funderade över, får inte ni andra det också ??

Ursprungligen av Thor:

Jag får alltid upp trivselreglerna när jag ska kommentera, så det var inget jag funderade över, får inte ni andra det också ??

Sällan, men det händer när jag varit väl spydig

Ursprungligen av suddgummi:

Ja, det är attans när det går undan
(Jag skulle kanske ha haft en smiley i första inlägget, det är svårt med sarkasm i text)

Ok, fatta inte det så ursäkta, lite övernitisk från min sida

1
Bevaka tråden