Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Får notiser om att jag får mail men tar evinnerlig tid innan de syns i brevlådan i mailprpgrammet. Ibland måste jag stänga mailen (swipa upp) och öppna upp för att se dem. Började när jag installerade iOS 13. Nån fler som har samma problem?
Får man fråga vilken ändelse nu har på mailen? @gmail.com eller?
Jag har alltid haft problem med gmail i mailappen (enda sedan iOS6), bytte till iCloud för ett tag sedan. Noll problem
Och nu får jag ideligen upp att identiteten för ett pop-mailkonto inte kan verifieras. Ett mailkonto som jag lagt som inaktivt så förstår inte varför appen försöker använda det. Suck!
Får notiser om att jag får mail men tar evinnerlig tid innan de syns i brevlådan i mailprpgrammet. Ibland måste jag stänga mailen (swipa upp) och öppna upp för att se dem. Började när jag installerade iOS 13. Nån fler som har samma problem?
Jag var fortfarande detta problem. Verkar som det i synnerhet är iCloud-kontot som är segt, medan egen domän, Gmail och Outlook funkar bättre. Likadant på alla tre iOS-enheter jag kollar mailen på.