Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med Mail i iOS 13

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Får notiser om att jag får mail men tar evinnerlig tid innan de syns i brevlådan i mailprpgrammet. Ibland måste jag stänga mailen (swipa upp) och öppna upp för att se dem. Började när jag installerade iOS 13. Nån fler som har samma problem?

Senast redigerat 2019-10-10 08:11

Yepp. Samma här. Har rapporterat in felet till Apple.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-10-10 08:09

Får man fråga vilken ändelse nu har på mailen? @gmail.com eller?
Jag har alltid haft problem med gmail i mailappen (enda sedan iOS6), bytte till iCloud för ett tag sedan. Noll problem

Gäller mail till min egna domän - alltså inte gmail.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Yepp. Samma här. Har rapporterat in felet till Apple.

Var kan man rapportera? Antar att ju fler som påtalar felet desto större hopp om ändring!

Ursprungligen av Greta723:

Var kan man rapportera? Antar att ju fler som påtalar felet desto större hopp om ändring!

Tex här: https://www.apple.com/feedback/

Jag rapporterade in via feedback-appen när iOS 13 var i beta.

Och nu får jag ideligen upp att identiteten för ett pop-mailkonto inte kan verifieras. Ett mailkonto som jag lagt som inaktivt så förstår inte varför appen försöker använda det. Suck!

Ursprungligen av Greta723:

Får notiser om att jag får mail men tar evinnerlig tid innan de syns i brevlådan i mailprpgrammet. Ibland måste jag stänga mailen (swipa upp) och öppna upp för att se dem. Började när jag installerade iOS 13. Nån fler som har samma problem?

Jag var fortfarande detta problem. Verkar som det i synnerhet är iCloud-kontot som är segt, medan egen domän, Gmail och Outlook funkar bättre. Likadant på alla tre iOS-enheter jag kollar mailen på.

1
Bevaka tråden