Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Recension: inCharge 6 - när kickstarterprojekt går vägen

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Kickstarter och Indiegogo är plattformar där de som sitter på en bra idé kan vända sig. De kan visa upp sin idé och sen kan vi som privatpersoner välja att backa projektet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-02-02 15:46

Jag har följt din köp av detta och då jag så denna innan jag läste din första text och tycket den verkade vettig blev det nu ett köp. den är så pass billig att håller den vad den lovar är det ju ett fynd.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-02-02 15:54

Ps. Fick problem med att betala via ApplePay. De ville ha ett telefonnummer vilket finns inlagt in min "AP-profil". Steg 2 var att man skulle då inte lägga till ett telefonnummer utan registrera en helt nu "AP-profil". Fick ta vanlig betalning. Tänker på artikeln på TV om strul med betalningslösningar...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-02-03 10:24

Ser riktigt grym ut för mig som reser mycket.

  • Medlem
  • Boston
  • 2020-02-03 11:19

Definitivt intressant att dom har kombinerat USB-A och USB-C. Jag har ett antal kablar med micro-USB och adapter för Lightning, men bara USB-A i andra änden.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2020-02-03 12:59
Ursprungligen av xms67:

Ps. Fick problem med att betala via ApplePay. De ville ha ett telefonnummer vilket finns inlagt in min "AP-profil". Steg 2 var att man skulle då inte lägga till ett telefonnummer utan registrera en helt nu "AP-profil". Fick ta vanlig betalning. Tänker på artikeln på TV om strul med betalningslösningar...

Jag valde ApplePay, tog nog 15 sekunder, men funkade utan problem.

Det fick bli en för mig med ?

Najs, drömsladden. Beställt nu också

  • Medlem
  • Boston
  • 2020-02-06 09:50

Beställde ett par igår också. Håller tummarna för att kvaliteten är ok.

Jag har har några bra USB-A till miroUSB/Lightning från Amazon som jag har haft ett flera år utan problem. Sista året har jag köpt liknande på Webhallen från Deltaco och dom har hållit några månader.

Ursprungligen av Gurra:

Beställde ett par igår också. Håller tummarna för att kvaliteten är ok.

Jag har har några bra USB-A till miroUSB/Lightning från Amazon som jag har haft ett flera år utan problem. Sista året har jag köpt liknande på Webhallen från Deltaco och dom har hållit några månader.

Jag har använt min varje dag nu i en vecka och än så länge fungerar den iaf utmärkt!

Klickade också hem, fick bli två stycken. Min popcord passar dessvärre inte med skalet jag använder idag, så den här kanske funkar bättre.

  • Medlem
  • Boston
  • 2020-02-11 11:33
Ursprungligen av Gurra:

Beställde ett par igår också. Håller tummarna för att kvaliteten är ok.

Jag har har några bra USB-A till miroUSB/Lightning från Amazon som jag har haft ett flera år utan problem. Sista året har jag köpt liknande på Webhallen från Deltaco och dom har hållit några månader.

Fick mejl för att bekräfta leveransadress och kunde inte låta bli att beställa ytterligare en plus en kabel. Har man öppnat plånboken så är det så lätt att lägga till lite mer...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-02-12 09:04
Ursprungligen av Gurra:

Fick mejl för att bekräfta leveransadress och kunde inte låta bli att beställa ytterligare en plus en kabel. Har man öppnat plånboken så är det så lätt att lägga till lite mer...

Jag fick också mejl igår. Utökade inte min beställning då jag tyckte det var en fuling. De sa att jag inte hade valt färg och var tvungen att komplettera min adress med region/state. Detta är uppgifter jag med 99(!)% säkerhet redan fyllt i. Sedan var ju hela fokuset i mejlet att man just skulle betala mer. Det var oerhört nära att jag gjorde det, men sura gubben vann..?

Har ni andra fått nån än? ?
Min skeppades förra veckan.
Kan bero på att jag aldrig tittade på andra mejlet ?

Ursprungligen av Mackan1984:

Har ni andra fått nån än? ?
Min skeppades förra veckan.
Kan bero på att jag aldrig tittade på andra mejlet ?

Inte fått mina, men de ska vara på väg nu i alla fall.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-03-28 19:06

Har inte fått min. Har inte kollat var den är, borde nog göra det.

  • Medlem
  • Boston
  • 2020-03-30 09:47

Mina ska ha blivit skickade 26:e mars, eller iallafall registrerade med posten ser det ut som när jag kollar på tracking-länken.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-03-30 15:13

Så här ser det ut för mig:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-04-03 19:53

Steg för steg..?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-04-06 08:59

Jag fick också dega moms och avgift nu, då paktet kommit till sverige

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-04-07 18:58

Till slut kom den hem..?

  • Medlem
  • Boston
  • 2020-04-07 19:33
Ursprungligen av xms67:

Till slut kom den hem..?

Cool. Hur verkar den?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-04-07 19:54
Ursprungligen av Gurra:

Cool. Hur verkar den?

Spontana känslan är att det är hög kvalitet. Tyngd, material och passform är på högsta nivå.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-04-08 19:46

Min kom också idag.

Testade koppla min Samsung T5 men fick hastigheter på 45 mb/s så denna lär bara vara för laddning.

  • Medlem
  • Boston
  • 2020-04-24 09:36

Våra har inte rört på sig sen den första april. Verkar som om Corona satte stopp.

Nåja, dom dyker väl upp så småningom.

Hämtade ut mina två igår. Tog endast en dag i tullen, dock desto längre från kina -> Sverige.

  • Medlem
  • Boston
  • 2020-05-04 09:59

Hämtade mina i helgen också. Kvalitetet känns väldigt fin.

Beställde 3 + 2 förlängningskablar perken.
Kanske lite färre kablar på skrivbordet, och en att alltid ha med.

Lite synd att det skeppas från kina till kunden direkt när det utvecklas i Schweiz, hade dom haft lager där hade det blivit billigare att få hit dom, både med frakt och tull...

Ursprungligen av kladda:

Min kom också idag.

Testade koppla min Samsung T5 men fick hastigheter på 45 mb/s så denna lär bara vara för laddning.

Låter lågt, ska ju vara både laddning och data, har du testat mellan dator-extern HDD/SSD?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-05-16 09:20
Ursprungligen av CekariYH:

Låter lågt, ska ju vara både laddning och data, har du testat mellan dator-extern HDD/SSD?

Testade mellan MacBook Pro och Samsung T5 SSD
USB-c till USB-c med andra ord.

Testade med 1GB och 4GB tryck

Bevaka tråden