Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HomePod får stöd för andra musiktjänster än Apple Music

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

HomePod har tidigare enbart kunnat spela upp musik via Apple Music om vi bett Siri men nu är det ändring på det.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2020-06-23 09:36

HomePod förstår väl bara engelska eller har stöd för svenska kommit?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-06-23 09:56
Ursprungligen av Jedih:

HomePod förstår väl bara engelska eller har stöd för svenska kommit?

Ja och nej

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2020-06-23 10:02
Ursprungligen av Innis:

Ja och nej

Skit...trodde de hade fixat svenska. Då känns det fortfarande meningslöst att införskaffa en HomePod.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-06-23 10:20
Ursprungligen av Jedih:

Skit...trodde de hade fixat svenska. Då känns det fortfarande meningslöst att införskaffa en HomePod.

Beror på om man nödvändigtvis behöver prata med den. Jag använder mina primärt som AirPlay högtalare. Ibland så säger jag åt den "Play my favorite mix" eller någon annan spellista. Mer har jag inte behov av.
Ljudmässigt så klår den Sonos förutsatt att man gillar mycket bas. Ibland övergiven bas.

Jag har så svårt att förstå varför stödet för svenska (och andra mindre språk) inte kommer? De har redan stöd i alla andra plattformer så varför är det svårt för HomePod?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-06-23 11:29
Ursprungligen av BlackSmp:

Jag har så svårt att förstå varför stödet för svenska (och andra mindre språk) inte kommer? De har redan stöd i alla andra plattformer så varför är det svårt för HomePod?

Ja det är en bra jävla fråga. Det kanske är någon skillnad på Siri mellan iPhone och HomePod

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2020-06-23 11:34

Ja bra fråga varför vi fortfarande inte har sett stöd för svenska på HomePod. Min gissning är att vi först ser det när version 2 släpps - om den släpps. Eller så lägger de helt enkelt ner produkten efter att ha känt av marknaden.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-06-23 11:35
Ursprungligen av Jedih:

Ja bra fråga varför vi fortfarande inte har sett stöd för svenska på HomePod. Min gissning är att vi först ser det när version 2 släpps - om den släpps. Eller så lägger de helt enkelt ner produkten efter att ha känt av marknaden.

Lägger ner är tveksamt. Eller dom kanske helt enkelt köper Sonos

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2020-06-23 11:52
Ursprungligen av Innis:

Lägger ner är tveksamt. Eller dom kanske helt enkelt köper Sonos

Ja det vore nått ?

1
Bevaka tråden