Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Beror på om man nödvändigtvis behöver prata med den. Jag använder mina primärt som AirPlay högtalare. Ibland så säger jag åt den "Play my favorite mix" eller någon annan spellista. Mer har jag inte behov av.
Ljudmässigt så klår den Sonos förutsatt att man gillar mycket bas. Ibland övergiven bas.
Jag har så svårt att förstå varför stödet för svenska (och andra mindre språk) inte kommer? De har redan stöd i alla andra plattformer så varför är det svårt för HomePod?
Jag har så svårt att förstå varför stödet för svenska (och andra mindre språk) inte kommer? De har redan stöd i alla andra plattformer så varför är det svårt för HomePod?
Ja bra fråga varför vi fortfarande inte har sett stöd för svenska på HomePod. Min gissning är att vi först ser det när version 2 släpps - om den släpps. Eller så lägger de helt enkelt ner produkten efter att ha känt av marknaden.
Ja bra fråga varför vi fortfarande inte har sett stöd för svenska på HomePod. Min gissning är att vi först ser det när version 2 släpps - om den släpps. Eller så lägger de helt enkelt ner produkten efter att ha känt av marknaden.