Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple ryktas lansera samlad prenumerationstjänst som heter "Apple One"

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Prenumerationstjänster blir allt mer populärt men prenumerationerna blir många och nu kanske Apple gör det lite lättare för oss.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-08-13 14:23

Hoppas på en AM+ATVplus-kombo, nog enda sättet för Apple att behålla mig som ATVplus-kund.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-08-13 19:57
Ursprungligen av zinned:

Hoppas på en AM+ATVplus-kombo, nog enda sättet för Apple att behålla mig som ATVplus-kund.

ATV+ är nog givet. De vill väl kunna skryta med att de också har många tittare. Blir ju svårt att locka med sig Hollywood-eliten på nya projekt annars. Jag ser det mer som att man betalar extra än får ATV+ på köpet i ett paket. Marknadsvärdet för ATV+ är ju 0 kr just nu. Kan hända att det blir bredare innehåll och då kan det vara värt att betala paketpris. Tycker också att tjänsten varit buggig på min ATV 4K. Det gör mig inte mer sugen på att betala.

Jag är nyfiken på News, som jag inte räknar med lanseras i Sverige än, och trots att implementeringen verkar suga enligt omdömen. Det hade ändå varit värt. Lite slöläsning som man får på köpet.

Arcade tycker jag är en jättebra idé, men jag spelade så få spel så det var inte värt att betala för. Så det är helt ointressant för mig. Säkert ett kap om man har barn i rätt ålder.

Jag är nog nöjd med bara 2TB icloud samt AM familj. Kommer det en kombo med bara de två blir det en bonus. Annars får jag fortsätta betala fullpris för respektive tjänst.

  • Medlem
  • 2020-08-14 07:51

inte en dag för tidigt men synd att man inte får kombinera det man vill ha själv.

1
Bevaka tråden