Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple tar bort ”Sign in with Apple” på Fortnite

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Imorgon försvinner möjligheten att logga in med Apples ”Sign in with Apple” på Fortnite. Epic Games påminner de som skapat ett konto på Fortnite genom Apples inloggning att deras konto kan försvinna helt om de inte följer deras råd.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-10 09:32
Ursprungligen av Redaktionen:

Att Apple plockar bort tjänsten från spelet minskade chansen till att Fortnite återvänder till Apples plattformar från liten till i stort sett obefintlig.

Det här förstår jag inte, varför anser ni det? Jag personligen tycker inte alls att det har någon som helst korrelation.

Så fort Epic och Apple/Google reder ut sitt skit lär Fortnite vara tillbaka och möjligheten till "Sign in with Apple" har ju ingen som helst påverkan på spelets vara/icke vara på App Store.

Ursprungligen av zinned:

Det här förstår jag inte, varför anser ni det? Jag personligen tycker inte alls att det har någon som helst korrelation.

Så fort Epic och Apple/Google reder ut sitt skit lär Fortnite vara tillbaka och möjligheten till "Sign in with Apple" har ju ingen som helst påverkan på spelets vara/icke vara på App Store.

Är nog med dig här, att Sign in with Apple är borta är ju bara för att de inte längre är en godkänd app-utvecklare som jag förstår det. Så fort de blir det igen så kommer även funktionen tillbaka.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-10 12:59
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Är nog med dig här, att Sign in with Apple är borta är ju bara för att de inte längre är en godkänd app-utvecklare som jag förstår det. Så fort de blir det igen så kommer även funktionen tillbaka.

Precis så. Och varför skulle det ha någon som helst påverkan på deras framtid i App Store? Det förstår jag inte utan hade gärna sett att den som skrivit artikeln hade förklarat detta för mig

Ursprungligen av zinned:

Precis så. Och varför skulle det ha någon som helst påverkan på deras framtid i App Store? Det förstår jag inte utan hade gärna sett att den som skrivit artikeln hade förklarat detta för mig

Yes! Mackan jobbar nätter så han svarar nog när han har vaknat

  • Medlem
  • International user
  • 2020-09-10 15:02

Det är ju mycket trevligare att spela Fortnite nu på iPadden än innan.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-10 15:21
Ursprungligen av juanito:

Det är ju mycket trevligare att spela Fortnite nu på iPadden än innan.

Lite svårt att spela säsong fyra alls just nu

Ursprungligen av zinned:

Det här förstår jag inte, varför anser ni det? Jag personligen tycker inte alls att det har någon som helst korrelation.

Så fort Epic och Apple/Google reder ut sitt skit lär Fortnite vara tillbaka och möjligheten till "Sign in with Apple" har ju ingen som helst påverkan på spelets vara/icke vara på App Store.

Jag ber om ursäkt, jag menade förstås på kort sikt.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-10 21:58
Ursprungligen av MarcusLarsson:

Jag ber om ursäkt, jag menade förstås på kort sikt.

Då så, frågetecknet uträtat

1
Bevaka tråden