Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

EU kan tvinga Apple att dela med sig av sin kunddata till konkurrenter

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

EU kommissionens nya ramverk för digitala tjänster kan komma att tvinga bland andra Apple att dela med sig av sin kunddata.

Läs hela artikeln här

Lite märkligt. Ska företag bedriva välgörenhet för att hjälpa sina konkurrenter?

Politiska institutioner har länge etablerat antitrustlagar för att tillgodose vissa lobbyisters behov. Här är det förstås så att det ytterst handlar om EU:s företagsintressen mot de amerikanska.

Om man inte vill dela mina uppgifter med några andra än Apple, vad gör man då…??? Ska EU nu tvinga Apple att dela våra uppgifter delade utan kontroll? Det går också stick i stäv med GDPR lagen?!

Ursprungligen av The Real Viking:

Om man inte vill dela mina uppgifter med några andra än Apple, vad gör man då…??? Ska EU nu tvinga Apple att dela våra uppgifter delade utan kontroll? Det går också stick i stäv med GDPR lagen?!

Jag tror knappast att uppgifterna är individberoende/igenkännande. Mer att företag vill veta att rosa becknarväskor trendar...

Ursprungligen av Zeugma:

Jag tror knappast att uppgifterna är individberoende/igenkännande. Mer att företag vill veta att rosa becknarväskor trendar...

?

1
Bevaka tråden