Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Du har alltså helt missat grejen med Mini vs Pro.
Är lite som att säga ”Bara Volvo C30 kunde kommit i XC90-skrud så hade det varit ett givet köp”, 2 helt olika användningsområden.
Är lite som att säga ”Bara Volvo C30 kunde kommit i XC90-skrud så hade det varit ett givet köp”, 2 helt olika användningsområden.
Grejen med Mini är väl att den är liten? Finns inget som hindrar att den får FaceID och en heltäckande skärm och fortfarande är liten – och jag är övertygad om att det bara är en tidsfråga förutsatt att Apple inte tar död på Mini.
Det är nog mest för att jag redan äger en iPad mini 3 som jag har det önsketänkandet. Jag vill helst ha en Pro (för skärmen och formen, snarar än kraften), men vill inte lägga pengarna (än) ?
Grejen med Mini är väl att den är liten? Finns inget som hindrar att den får FaceID och en heltäckande skärm och fortfarande är liten – och jag är övertygad om att det bara är en tidsfråga förutsatt att Apple inte tar död på Mini.