Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En HomePod med skärm kan vara på gång

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enligt Gurmans senaste skvaller kan vi mycket väl se en HomePod med skärm lanseras i framtiden.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2021-03-23 09:16

Ja det är väl troligt, det finns för andra assistenter, men det lär väl knappast vara med en iPadliknande skärm som med Amazone Eco. Fugly.

  • Medlem
  • 2021-03-23 09:22

Lanseras knappast i Sverige, eller?

Ursprungligen av Alix:

Lanseras knappast i Sverige, eller?

Jag begriper fortfarande inte varför det verkar vara så svårt att få till stöd för svenska...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2021-03-24 21:13
Ursprungligen av BlackSmp:

Jag begriper fortfarande inte varför det verkar vara så svårt att få till stöd för svenska...

Jag begriper inte varför Apple håller så benhårt på de nationella språken kopplat till produkterna. Så oerhört många av människorna i länderna där dessa inte säljs har inga problem med engelska. Sälj produkterna ändå och låt inhemskt språkstöd komma när det kommer så får konsumenten välja om denne vill köpa ändå.

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2021-03-29 11:05

Hade gärna köpt en sådan här i Sverige, även om den bara klarade engelska. Hoppas att detta kommer som en möjlighet.

Jag har en Homepod sen ett antal år sen och är väldigt nöjd! Håller med föregående talare... otroligt tråkigt att den inte kommer med stöd för svenska. Och ännu mer tråkigt att Apple slutar sälja den.

Men hoppet är ju det sista som överger en, sägs det. Hur sannolikt är det att Homepod kommer fortsätta uppdateras med draghjälp från Homepod Mini och "Homepod See"?

Och om de nya Homepodarna börjar säljas i Sverige... Hur sannolikt är det att Homepod skulle kunna uppdateras (till Svenska) även den?

1
Bevaka tråden