Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Måste bara säga att det var riktigt kul att se att se allas stilar. Personens stil speglar gärna hans/hennes personlighet också. Kul att koppla ihop ett namn med en stil och så nu. Riktigt skoj. En del är ju helt okey medan andra är fula i min smak. Men det är ju det som är det härliga med konst...alla har en åsikt.
Skrevs ursprungligen av Dega En del är ju helt okey medan andra är fula i min smak. Men det är ju det som är det härliga med konst...alla har en åsikt.
Samtliga förslag är sanslöst fula. Hur de egentligen ser ut spelar faktiskt ingen roll så länge som gränssnittets färger m m ser ut som något som Adolf Hitler skulle ha kunnat hitta på när han var på sitt bästa humör.
Det går bara inte att göra något snyggt med dessa färger.
Och att byta färgtema är tydligen fullständigt omöjligt?
Om Andersson menar allvar med sitt förslag är det bästa att han försöker bli hang-around i vaktmästeriet hos närmsta hang-around-klubb som är hang-arounds till någon lokal MC-klubb på det småländska höglandet och som bara åker bambustaket utan modifierade ljuddämpare.
Min meningen med de olika versionerna är att man t ex kör med en av de ljusa som standard, och sedan skiftar till den mörka när man kliver in här på forumet.