Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Photoshop CS analyserar innehållet i dina bilder

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Kanske dags att byta till GIMP/Cinepaint

Lustigt, den här nyheten har tagit fart på nätet igen nyligt.

För några dagar sedan postade Creative bits en artikel om detta som sen har plockats upp av t.ex. TUAW och The Unofficial Photoshop Weblog.

Grejen är ju att det inte är någon nyhet direkt. Den här tråden är ju två år gammal, bara det ett bevis nog.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-30 16:03
Ursprungligen av Adrian B:

Lustigt, den här nyheten har tagit fart på nätet igen nyligt.

För några dagar sedan postade Creative bits en artikel om detta som sen har plockats upp av t.ex. TUAW och The Unofficial Photoshop Weblog.

Grejen är ju att det inte är någon nyhet direkt. Den här tråden är ju två år gammal, bara det ett bevis nog.

Sedan jag lite "irriterat" ställde frågan till rixbanken har en person sökt mig under dagen från rixbanken, har dock inte pratat med honom utan han har bara pratat med mina kollegor

Vi får se när vi kommer i kontakt med varandra

/Tangen

  • Oregistrerad
  • 2006-02-27 20:55

Hej!

Kan tillägga att jag stötte på det här när jag skannade en femhundralapp för att göra ett gåvokort. Det gick fint att scanna och spara filen med det gick inte att skriva ut bilden från Photoshop CS2. Om jag däremot monterade bilden i InDesign så gick det fint att skriva ut.

Blev mycket förbryllad när Photoshop protesterade vid utskriftstillfället.

Bevaka tråden