Bra att Apple uppmärksammas. Samtidigt kan en liten känga behövas vad gäller kvalitén. Tror att Apple måste få mer ordning på den om det ska gå väl. Precis som jag är det en hel del som är missnöjda med denna del av en annars fantastisk produkt. Tyvärr kommer det lätt i skymundan för att vi ibland är övertrogna varumärket och inte vill se sanningen i vitögat. Hur man kan missa detta förstår jag inte. Det skulle vara att man just inte har några problem själv och inte håller sig informerad via dom kanaler som finns.
Har en TiBoook 400 som har problem med skärmen, trasig låsmekanism, och en krånglande CDläsare. I övrigt är den i gott skick. Nu har jag en alldeles ny G5, men där är något som låter lite väl högt. Supportkillen menar att det kan vara något med nätdelen. I alla fall kanske den nu måste lagas, och vara borta en vecka eller 2.
Vad jag kan bedöma så är det fler som har problem. PowerBook, iBooks, iMacar, G5 (med framförallt "jet-fläkten"). Det är bara att läsa runt lite på olika forum, och framförallt på Apples eget.