Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Sedan jag uppdaterade till panther så har jag fått ett lustigt problem, varje gång jag startar om datorn så blir inte default tangentbord svenskt utan amerikanskt..Så jag måste gå in i systeminställningar "indata" och bocka av amerikanskt tangentbord? Vad kan jag göra åt detta?
Robban, jag har f[tt samma problem. Som synes. R'ven g[r ;ver [n. Fick du n[n l;snign p[ ditt_
Översättning:
Robban, jag har fått samma problem, som synes. Räven går över ån. Fick du nån lösning på ditt?
/Thomas
Skickade just meddelande till dig men såg precis efter att lösningen fanns här..Och nu vet jag även vad som orsakade det
Tack!
Men nån lösning är det ju inte. En workaround, kanske, fast man måste ju upprepa den hela tiden ifall det inte hjälper att spara om skrivbordsbilderna! Och jag begriper då inte orsaken till denna märkliga koppling.javascript:smilie(':p')
Problemet att burken ändrar till amerikansk tangentbordslayout vid varje omstart kvarstår fortfarande. Detta gäller 10.3.2 på en G4Dual533 (Digital Audio). Rättigheter uppdaterade, systemet optimerat etc (med Ony X).
Problemet att burken ändrar till amerikansk tangentbordslayout vid varje omstart kvarstår fortfarande. Detta gäller 10.3.2 på en G4Dual533 (Digital Audio). Rättigheter uppdaterade, systemet optimerat etc (med Ony X).
Hmm......har en sprillans PB12 med 10.3.4 installerat. Installerade en Wacom-platta igår
och har nu exakt era problem. Är inte sååå jobbigt att byta, men lite störande är det allt.