Jag tror det gått att använda Safari på FSB ända sedan första betan kom ut?
Men jag har inte uppgraderat till Panther och 1.2 ännu så jag litar inte riktigt på säkerheten faktiskt. Kanske onödigt försiktigt av mig men jag brukar komma på mig själv att vara inne på banken så när jag ska betala saker så öppnar jag upp IE istället. Lägga till mottagare går som sagt inte..
Lustig diskussion det här, jag har haft safari sedan det kom ut och har inte haft några som helst problem med FSB, använder de flesta vanliga funktionerna , överföring, betal, fond etc.
Däremot är jag inte nöjd med SEB och safari stödet som de säger ha...
Om man har problem med säkerheten så är väl IE på det sista man skall använda , man kanske rent av skall sluta göra något affärs relaterat över nätet. Jag kan lova att inget på nätet är säkert, men det kan vara tillräckligt säkert
Jag kan ta ett icke bank exempel: tidigt (några år sedan) fanns det java script på vissa sidor generellt sett alltså, som gjorde att man var tvungen att logga in så som man brukar login och password annars kunde man inte få access. Som av en slump var min java hantering avstängd i browsern , voila... ingen login, ingen säkerhet
Att vara skeptisk gällande säkerheten är sunt med rädd är osunt. Sunt förnuft får råda?