Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Preview - Långsammaste pdf viewern på marknaden

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-21 09:30

Det vore intressant att se vilket program dokumentet är skapat i. Word kanske? Eller FrameMaker? Kan du få tag i originaldokumentet?

powerpoint är jag ganska säker på
att det är..

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-05-21 11:32

Från sida 6 och framåt är det segt som sirap i Adobe Reader på XP. Det är nog dokumentet som är knas. Be din föreläsare att göra om denna pdf.

Ursprungligen av pichia:

Från sida 6 och framåt är det segt som sirap i Adobe Reader på XP. Det är nog dokumentet som är knas. Be din föreläsare att göra om denna pdf.

De flesta av hans pdf:er 'r likdana...

Prövade under Win2000 och XP. Sirap.

• Oregistrerad
  • 2004-05-21 12:19

Provat på 2k - och det är segt som på en mac (nytt uttryck )
En kul grej är att det går utmärkt att gå till sida 21 vilket är på sida 5 av totalt 9 sidor... sida 33 är för övrigt på sida 8 av 9 sidor... (det är bara vissa sidnummer över 9 som funkar så - men 21 och 33 gör det...)

filen är skadad.

Ja det stammer nog. Det maste vara nagot fel pa pdf:en. Fick for mig att det gick snabbare i acrobat men det var ju bara i borjan, i slutet blir det sirap dar med. Preview blir nog langsamt for det forsoker ladda hela filen med en gang..

Japp inte ens med en AMD 64 & 1GB ram med Adobe Acrobat 6 Pro & WinXP Pro funkade det bra, nä något fel på filen är det! CPU går i topp direkt !

• Medlem
  • 2004-05-21 13:35

Min gissning är att det är de utskurna bokstäverna, och fyllningarna som skapar problem. I vissa fall har jag varit med om EPS:ar som innehåller liknande saker som blir otroligt sega. Förmodligen någon form av PostScript-bug. Det finns ett par stycken.

Varför inte skicka filen till Adobe, så kan de kanske lära sig något?

Bevaka tråden