- Force9
- Medlem ●
Ny teknologi i Tiger: Core Image och Core Video
Uppföljare till Core Audio. Förenklar för utvecklare att behandla bilder och video. Använder inte CPUn utan GPUn istället!
Floating point precision.
Realtime filters.
100+ filters built in
image and video units för att kunna byggas ut av tredjepartstillverkare.
Same technology used in Motion.
Phil Schiller demar.
RSS-klienter och nya skärmar i all ära. Nu tycker jag dock att det börjar bli dags för lite riktigt godis. En iPod med färgskärm, PowerBook med inbyggd microvågsugn eller något liknande
Det är bara att du lägger lite smör och majs på en PowerBook, dom går varma nog att poppa på redan idag
RSS-klienter och nya skärmar i all ära. Nu tycker jag dock att det börjar bli dags för lite riktigt godis. En iPod med färgskärm, PowerBook med inbyggd microvågsugn eller något liknande
Ja, jag vill ha en Spartacus II
fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Första halvan 2005??? Jösses hur ska jag orka vänta?... suuuuck... vill ha nu... nu... nytt filsystem hade inte skadat!
Men jag vill veta vad som är nytt i Tiger Server!
Första halvan 2005??? Jösses hur ska jag orka vänta?... suuuuck... vill ha nu... nu... nytt filsystem hade inte skadat!
Men jag vill veta vad som är nytt i Tiger Server!
Egewnt5lgien konstigt att Mac OS X server.versionerna numera kommer ut senare än de vanliga versionerna med tanke på att första OS X Server kom ut långt innan vanliga Mac OS X lanserades.
Alla utvecklare får en massa funktionalitet tillgänglig i program som Photoshop och Motion tillgängliga i sina program.
Phil leker med en bild av en tiger och sedan ett par zebror. Svårt att beskriva allt han gör, men det är mycket Kais Powertools funktioner, fast mycket bättre.
"You can add all this to your applications now, we've done all the work for you"
Alla utvecklare får en massa funktionalitet tillgänglig i program som Photoshop och Motion tillgängliga i sina program.
Phil leker med en bild av en tiger och sedan ett par zebror. Svårt att beskriva allt han gör, men det är mycket Kais Powertools funktioner, fast mycket bättre.
"You can add all this to your applications now, we've done all the work for you"
Wow!! KPT har man ju kära minnen av!