Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Mudbug: showing the new iPod ad 'Stereo Gram'
Mudbug: iPod had 58% market share in the US
maradong: Phil talked a bit about airport express; showed how it works and so on
maradong: talks about itms
Mudbug: first successful online store to sell 100 million songs this summer
maradong: 5'000'000 songs sold in europe in 8 weeks
maradong: 12'000 native os x apps
maradong: quark vara 4D alias writing lots of good software
maradong: THQ does some good software as well
Skönt att se att det är fler personer än jag som inte verkar ha något liv, utan sitter och "reloadar" macsiter en onsdag förmiddag! Man skulle ju kunna kika in ikväll och läsa allt, men man vill ju vara först!
Skönt att se att det är fler personer än jag som inte verkar ha något liv, utan sitter och "reloadar" macsiter en onsdag förmiddag! Man skulle ju kunna kika in ikväll och läsa allt, men man vill ju vara först!
Du måste nog skaffa ett liv eller en almanacka det är bara tisdag idag
Jag har suttit på jobbet på kvällen och följt hockeyreferat från Skellefteå AIKs matcher och vid bra resultat hoppat runt och ropat resultatet till omgivningens stora förvåning när det varit slut, så detta är ändå lite mer sansat. Elller blir det några som skall bada i fontänen på Sergelstorg i eftermiddag?
Ps: Aktiva användare just nu: 695 (360 medlemmar och 335 gäster).
11:06 AM (Paris): Schiller is now going over Dashboard. Several have commented that Schiller is dragging this on forever: "We don't care, someone is going to scream out pretty soon!"