- Hunter78
- Medlem ●
- Malmö
39 men känner mig som 40.
36 men ser ut som 17
36 men ser ut som 17
Psst.. Photoshop
Mycket i macvärlden är inriktat på just medelålders män med fast jobb. Alla macanvändare är inte medelålders män utan många, som jag, är studerande och använder macen mer som fritidsmaskin än arbetshäst. Jag saknar faktiskt en sajt / avdelning på 99mac som riktar in sig mer på oss ungdomar upp till cirka 25 år.
Mycket i macvärlden är inriktat på just medelålders män med fast jobb. Alla macanvändare är inte medelålders män utan många, som jag, är studerande och använder macen mer som fritidsmaskin än arbetshäst. Jag saknar faktiskt en sajt / avdelning på 99mac som riktar in sig mer på oss ungdomar upp till cirka 25 år.
Jag har ett bra namn på den delen - Ungdomsgård.
De upp til 33 kan sen sno gamla Club 33....
Själv ingår jag med Nurre o en del andra äldre i HöstSol....
Jag har ett bra namn på den delen - Ungdomsgård.
De upp til 33 kan sen sno gamla Club 33....
Själv ingår jag med Nurre o en del andra äldre i HöstSol....
Åldras du snabbt fjellis.;)
Igår skrev du i samma tråd att du var 52, har det varit en hård natt?
Åldras du snabbt fjellis.;)
Igår skrev du i samma tråd att du var 52, har det varit en hård natt?
När Baron skrev sitt inlägg om MIN ålder - hur nu den kan vara så intressant för en del här - så hade jag faktiskt exakt samma ålder som du inställd - antagligen på lika skoj (busighet) som din inställning...
jag är inte så åldersfixerad som en del - och tycker det är kul att ändra lite då o då för att väcka andra:-DDDD
Jo jag är faktuskt lite trutt idag.. så jag åldrades med behag i natt:-))) - hustrun o jag körde hårt med sex HELA natten... men det kan det vara värt.... hoppas på del två i kväll i natt...
jag skall genast ändra om det går... så alla blir nöjda...
Jag upplever det som att det är rätt många i studerandeålder som är väldigt aktiva här. Kolla bara hur mycket det snackas om att handla till Mecenatpriser t.ex. Jag tror de är fler än medelåldersmän, men kanske inte fler än de med fast jobb. Jag tycker det verkar vara flest kring 25+ ungefär. Det man inte ser så mycket är de under 16, trots att det borde finns en hel del sådana macanvändare också.
Hur skulle du önska att en sån avdelning såg ut? Vad skulle du vilja hitta där?
Hur skulle du önska att en sån avdelning såg ut? Vad skulle du vilja hitta där?
Jag vet inte riktigt. Kanske är 99mac inte rätt plattform för det jag är ute efter på den punkten. Om man har en sajt där redaktörer och besökare är unga får man nog automatiskt mycket - lite lösare, lite mer roliga nyheter (en inriktning bort från kaffebjudningar på seminarier för företag).
Instämmer på så vis att det finns många studenter som använder mac, ja inte så många som PC förstås, men man ser fler och fler.
Däremot ser jag inget behov av ålderssegregerade avdelningar. Däremot så tyckte jag att spelavdelningen var mycket välkommen, för de leklystna av oss...
Jag är iaf 24 sedan i söndags. Vilken födelsedagstråd det blev!