Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ålder på er?

Tråden skapades och har fått 89 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Yankee:

Nu höjer vi...
Jag har nyss fyllt 65 år, och jobbar i avancerad videoredigering på mina Mac:ar som vanligt.
Har använt Mac så länge som den har funnits.
Erfarenhet!

Skitbra! vi behöver lite fler 65-åringar i den här tråden!

  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-21 13:07

Dessutom så kom jag ihåg fel ålder i går jag e bara 51:-)))) men komihåget har väl slutat funka för alla efter 50 vad jag förstått - med vissa undatag då så klart!;:-DDDD

  • Oregistrerad
  • 2004-10-21 14:14
Ursprungligen av fjellis:

Dessutom så kom jag ihåg fel ålder i går jag e bara 51:-)))) men komihåget har väl slutat funka för alla efter 50 vad jag förstått - med vissa undatag då så klart!;:-DDDD

Skönt! Då kommer komihåget att funka några år till.

"46-åringen"

Ursprungligen av fjellis:

Dessutom så kom jag ihåg fel ålder i går jag e bara 51:-)))) men komihåget har väl slutat funka för alla efter 50 vad jag förstått - med vissa undatag då så klart!;:-DDDD

Hur är det egentligen? På Offtopic stod det att du var född 1983 sist jag var där. Nu säger du att du är 51 fast det står 52 i rutan med ditt nick. Tidigare sa du 62 och nu är det 51 som du påstår dig vara...

  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-21 14:32

14 år - fortfarande lekfull....

83 - ?? men uj - då måste du ha varit där idag för i förrgår stod det 76....

  • Oregistrerad
  • 2004-10-21 15:03

21..

..år är jag årsmod -83

Måste erkänna att Adrian B är äldre än jag tycker han ser ut och fjellis är äldre än jag kunde gissa ^

  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-21 20:08
Ursprungligen av Andersson:

Måste erkänna att Adrian B är äldre än jag tycker han ser ut och fjellis är äldre än jag kunde gissa ^

ja ålder har ju ingen betydelse:-)))))

Ursprungligen av Andersson:

Måste erkänna att Adrian B är äldre än jag tycker han ser ut och fjellis är äldre än jag kunde gissa ^

Så får jag också fortfarande visa legitimation på krogen emellanåt...

Nu har fjellis plötsligt föryngrat sig igen. Åldern varierar och det sker flera gånger om dagen.
Skumt.
Idag; 62, 52, 51 och nu senast 50 bast.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-21 20:15

Undra egentligen om det inte är ngt fel på mina inställningar i systemet på 99mac... ruggigt är det i alla fall... hormonerna skumpar hit o dit känns det som.. men det kan ju ha berå på nattens äventyr med så klart....

40 - 3 skrämmande gammal gubbtjyv.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-21 20:28

62, född då alltså=42.
Läs rätt nu!!

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-10-22 01:17

33 år.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-22 02:36

Fyller 70 nästa vecka!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-10-22 08:08
Ursprungligen av Elias:

Fyller 70 nästa vecka!

Ett jättestort GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ELIAS, så här lite i förväg. Hoppas att du får en fin födelsedag med många mac-prylar i paketen. En stor kram får du av mig.

  • Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2004-10-22 10:11

.
<-...67:a

  • Medlem
  • Schtåkkhålm
  • 2004-10-22 12:25

21 år gångna här...

  • Oregistrerad
  • 2004-10-22 16:23

Drar ner medelåldern rejält.
Har ingen mac ännu men den här eller nästa månad blir även jag frälst.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-10-22 17:25

Snart 51.
Fyller samma dag som kungen av Thailand.

Ursprungligen av Danne V:

Snart 51.
Fyller samma dag som kungen av Thailand.

12 dec? (Minns dåligt)

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-10-23 13:12
Ursprungligen av Svante S:

12 dec? (Minns dåligt)

Nästan - bara en vecka fel.
Hans Majonnäs Kung Bhumibol Rama IX av Thailand föddes i USA den 5 december (1927). Jag reser mycket/ofta i Sydostasien (Vietnam, mest) och känner många Thailändare. Av nån anledning så väcker sammanträffandet nån slags respekt hos dom eftersom dom vanligtvis gillar sin knug väldigt mycket. Vilket man inte är sen att utnyttja....

Ursprungligen av Danne V:

Nästan - bara en vecka fel.
Hans Majonnäs Kung Bhumibol Rama IX av Thailand föddes i USA den 5 december (1927). Jag reser mycket/ofta i Sydostasien (Vietnam, mest) och känner många Thailändare. Av nån anledning så väcker sammanträffandet nån slags respekt hos dom eftersom dom vanligtvis gillar sin knug väldigt mycket. Vilket man inte är sen att utnyttja....

Snackar du Thai?
Har läst en del och kan (rudimentärt) läsa lite också, vilket är behållningen från ett tidigare äktenskap.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-10-23 17:40
Ursprungligen av Svante S:

Snackar du Thai?
Har läst en del och kan (rudimentärt) läsa lite också, vilket är behållningen från ett tidigare äktenskap.

Hehe...jo, jag kan fyra ord på Thai.
(Men är avsevärt duktigare på vietnamesiska)

14 Här… näst yngst än så länge Har ingen egen mac men har levt med macar omkring mig sedan födseln.

Dubbel

Ursprungligen av blodsugare:

Känns som om MAC ägare är betydligt äldre än PC ägare.
En känsla jag får av stämmningen här på forumet. Mycket mera seriös, än exempelvis Sweclockers, där folk kan knappt stava fått korrekt.

Jag är mer än dubbelt så gammal som dej , 52 år...

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2004-10-22 19:54

36 - i mina bästa år...

/Bauer

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2004-10-22 20:52

42 bast,and still kicking rumpa

  • Medlem
  • Tjörn
  • 2004-10-23 13:39

17 år och börjar redan känna mig för gammal

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-23 13:53
Ursprungligen av Ricky:

17 år och börjar redan känna mig för gammal

Kom ihåg att allting är relativt! Du kommer att känna dig jätteliten när du börjar på universitetet, framförallt om du råkar bli kär i en tjej som är 25...

Bevaka tråden