- David Slättne
- Medlem ●
- Åmål
Nu höjer vi...
Jag har nyss fyllt 65 år, och jobbar i avancerad videoredigering på mina Mac:ar som vanligt.
Har använt Mac så länge som den har funnits.
Erfarenhet!
Skitbra! vi behöver lite fler 65-åringar i den här tråden!
Dessutom så kom jag ihåg fel ålder i går jag e bara 51:-)))) men komihåget har väl slutat funka för alla efter 50 vad jag förstått - med vissa undatag då så klart!;:-DDDD
Skönt! Då kommer komihåget att funka några år till.
"46-åringen"
Dessutom så kom jag ihåg fel ålder i går jag e bara 51:-)))) men komihåget har väl slutat funka för alla efter 50 vad jag förstått - med vissa undatag då så klart!;:-DDDD
Hur är det egentligen? På Offtopic stod det att du var född 1983 sist jag var där. Nu säger du att du är 51 fast det står 52 i rutan med ditt nick. Tidigare sa du 62 och nu är det 51 som du påstår dig vara...
12 dec? (Minns dåligt)
Nästan - bara en vecka fel.
Hans Majonnäs Kung Bhumibol Rama IX av Thailand föddes i USA den 5 december (1927). Jag reser mycket/ofta i Sydostasien (Vietnam, mest) och känner många Thailändare. Av nån anledning så väcker sammanträffandet nån slags respekt hos dom eftersom dom vanligtvis gillar sin knug väldigt mycket. Vilket man inte är sen att utnyttja....
Nästan - bara en vecka fel.
Hans Majonnäs Kung Bhumibol Rama IX av Thailand föddes i USA den 5 december (1927). Jag reser mycket/ofta i Sydostasien (Vietnam, mest) och känner många Thailändare. Av nån anledning så väcker sammanträffandet nån slags respekt hos dom eftersom dom vanligtvis gillar sin knug väldigt mycket. Vilket man inte är sen att utnyttja....
Snackar du Thai?
Har läst en del och kan (rudimentärt) läsa lite också, vilket är behållningen från ett tidigare äktenskap.
Snackar du Thai?
Har läst en del och kan (rudimentärt) läsa lite också, vilket är behållningen från ett tidigare äktenskap.
Hehe...jo, jag kan fyra ord på Thai.
(Men är avsevärt duktigare på vietnamesiska)
Känns som om MAC ägare är betydligt äldre än PC ägare.
En känsla jag får av stämmningen här på forumet. Mycket mera seriös, än exempelvis Sweclockers, där folk kan knappt stava fått korrekt.
Jag är mer än dubbelt så gammal som dej , 52 år...