Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kalkylator

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sedan en tid så vill inte min kalkylator öppna sig när jag klickar på den. Varför och vad kan jag göra åt det? Tacksam för hjälp eftersom jag använder den. Kan det ha och göra med den senaste uppdateringen på OS X..?

Ursprungligen av haddock:

Sedan en tid så vill inte min kalkylator öppna sig när jag klickar på den. Varför och vad kan jag göra åt det? Tacksam för hjälp eftersom jag använder den. Kan det ha och göra med den senaste uppdateringen på OS X..?

Vet inte vad som kan ha hänt med din kalkylator, men det finns ett annat program som verkligen är jättebra. Prova hämta här.

Ciryon

  • Oregistrerad
  • 2004-11-16 19:52

Testa att slänga plist-filen i din hemmakatalog. Library/Preferences/com.apple.calculator.plist

Ursprungligen av MusicNixon:

Testa att slänga plist-filen i din hemmakatalog. Library/Preferences/com.apple.calculator.plist

provade att slänga filen, tömma papperskorgen och starta om datorn men det vill fortfarande inte!
kan detta öde drabba andra program? klart att det är svårt att vet om man inte vet vad det är för fel på kalkylatorn...men iallafall...

/ maritn

tack

Ursprungligen av Ciryon:

Vet inte vad som kan ha hänt med din kalkylator, men det finns ett annat program som verkligen är jättebra. Prova hämta här.

Ciryon

tack för tipset. verkar fungera bra och mer avancerad...

men jag blir ju fundersam på om samma öde kan drabba andra program?

Martin

1
Bevaka tråden