Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Sedan en tid så vill inte min kalkylator öppna sig när jag klickar på den. Varför och vad kan jag göra åt det? Tacksam för hjälp eftersom jag använder den. Kan det ha och göra med den senaste uppdateringen på OS X..?
Sedan en tid så vill inte min kalkylator öppna sig när jag klickar på den. Varför och vad kan jag göra åt det? Tacksam för hjälp eftersom jag använder den. Kan det ha och göra med den senaste uppdateringen på OS X..?
Vet inte vad som kan ha hänt med din kalkylator, men det finns ett annat program som verkligen är jättebra. Prova hämta här.
Testa att slänga plist-filen i din hemmakatalog. Library/Preferences/com.apple.calculator.plist
provade att slänga filen, tömma papperskorgen och starta om datorn men det vill fortfarande inte!
kan detta öde drabba andra program? klart att det är svårt att vet om man inte vet vad det är för fel på kalkylatorn...men iallafall...