Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Skrevs ursprungligen av XedoZ Vill man ha ett snyggt icq så ska man ladda ner IXQ.
Jag tycker faktiskt Proteus slår IXQ på fingrarna rejält.
Dels är det snyggare (jag kör en speciell variant med metallstilen) och dels kan det hantera flera diskussioner i samma fönster. En STOR fördel om man frågar mig!
Jag tycker faktiskt Proteus slår IXQ på fingrarna rejält.
Dels är det snyggare (jag kör en speciell variant med metallstilen) och dels kan det hantera flera diskussioner i samma fönster. En STOR fördel om man frågar mig!
Jag kör Aduim. Helt klart bästa och snyggaste ICQ, MSN, Yahoo programmet för Mac ute nu!
Som jag nyss skrev i en annan liknande tråd så håller Mercury på att utveckla det och har tydligen fått det att fungera att ta emot webcam men inte sända. Läs mer på forumet "Video" på samma sida. Lite hopp finns det nog
Skrevs ursprungligen av Leijon Var hittar jag denna funktion och vad gör den?
Ursäkta att jag inte svarat innan :rolleyes:
Vad Message Center gör: oavsett hur många du sitter och chattar med så har du bara ett fönster med chatvy, man växlar vyer från en lista som sitter vid sidan om huvudfönstret. Exmpel: du snackar med 5 personer i iChat = fem öppna fönster, samma antal (eller hur många som helst) i Proteus = ett fönster öppet! I Proteus lista står även hur många olästa meddelanden du har fått från varje medlem och om någon skriver "just nu".